با مراکز خرید شهر پاریس آشنا شوید

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خرید یکی از بهترین جاذبه‌های هر سفری است که در پیش خواهید داشت. بنابراین برای این که یک سفر دلچسب و به یادماندی در کشور فرانسه و شهر زیبای آن پاریس داشته باشید، به شما توصیه می‌کنیم با بهترین مراکز خرید آن آشنا شوید.

با مراکز خرید شهر پاریس آشنا شوید

خیابان شانزه‌لیزه در پاریس

مشهور‌ترین خیابان پاریس، بلواری در شمال غرب پاریس به طول 1910 متر که با کافه‌ها، سینما‌ها، مغازه‌های رویایی و بوتیک‌های پر زرق و برقش، برای همه‌ مردم دنیا آشنا‌ست. شانزه‌لیزه بهشت مد و خرید است و به مکانی برای گردهمایی گران‌ترین برند‌های جهان از جمله لویی‌ویتون، شنل، آدیداس و کارتیه تبدیل شده است. در این خیابان برند‌هایی مانند زارا، گپ و بنتون نیز برای تجربه یک خرید لوکس وجود دارند. در فروشگاه سفورا نیز که یک برند آرایشی مشهور در کشور فرانسه است، می‌توانید به خرید عطر، ادکلن و لوازم آرایشی در تور ارزان فرانسه بپردازید.

گالری لافایت در پاریس

گالری لافایت (lafayette)، یک فروشگاه با‌شکوه و لوکس پاریسی بوده که اولین بار در 1896 افتتاح شد و سه ساختمان برای خرید دارد. فروشگاه اصلی که در سال 2012، 100 ساله شد، فروشگاه مردان و فروشگاه طراحی منزل این 3 فروشگاه هستند. در گالری لافایت تقریبا هر‌چیزی را از بهترین و البته گران‌ترین نوع آن پیدا خواهید کرد. اگر هم خریدی ندارید، تماشای هنر مدرن در این گالری و قهوه خوردن در کافه‌های آن، خود تجربه‌‌ای لذت‌بخش است. از بام اینجا هم می‌توانید چشم‌اندازی زیبا از شهر پاریس را مشاهده کنید.

محله‌ مون‌پارناس در پاریس

این محله‌ در ساحل چپ رود سن قرار دارد که به خاطر استودیو‌های موسیقی و کافه‌های عالی که دارد، معروف است. ایستگاه بزرگ متروی مون‌پارناس و از بلند‌ترین آسمان‌خراش‌های قاره اروپا بوده که برج مون‌پارناس هم در همین محله است. در مرکز خرید مون‌پارناس مجموعه‌ای از مبلمان و لوازم شیک خانه و آشپزخانه و همچنین فروشگاه‌های مد و لباس نه چندان گران بازدید خواهید نمود. رِن (Rue d Rennes) را هم در این سفر فراموش نکنید، چون خیابانی پر از مغازه‌های شیک است و بلوار سن ژرمن را به مون‌پارناس متصل خواهد نمود.

محله‌ لا‌دفانس در پاریس

محله لادفانس در پاریس به نیویورک مشهور است. بزرگترین منطقه‌ تجاری اقتصادی اروپا در حومه‌ غربی پاریس و در امتداد محور شانزه‌لیزه که میزبان بسیاری از شرکت‌های رده اول جهان می‌باشد، قرار دارد و یکی از بهترین مراکز خرید فرانسه، کواتر تمپس یا مرکز خرید چهار‌فصل، در این منطقه واقع شده است. بسیاری از برند‌های معتبر دنیا در کواتر شعبه‌هایی از زارا، گپ، مانگو و لیوایز تا گس، سواچ، فسیل و لاکوست را دارند. اگر همراه بچه‌ها می‌روید فروشگاه‌های اسباب‌بازی و رستوران‌ها و کافه‌های رنگارنگ مثل مک‌دونالد و استارباکس حتما خوشحال خواهید شد.

انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 8

به "با مراکز خرید شهر پاریس آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مراکز خرید شهر پاریس آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید