ماریون کوتیار بازیگر دهان فرشته شد، همکاری با یک فیلم اولی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، بازیگر مشهور سینمای فرانسه در فیلم اول یک کارگردان با عنوان دهان فرشته بازی می نماید.

ماریون کوتیار بازیگر دهان فرشته شد، همکاری با یک فیلم اولی

ماریون کوتیار بازیگر برنده اسکار در فیلمی با عنوان دهان فرشته که درامی فرانسوی و اولین تجربه کارگردانی بلند برای ونسا فیلو است، نقش آفرینی می نماید.

فیلمنامه این فیلم به قلم خود کارگردان و با همکاری آلن دیاس و آکا دیاستم نویسنده-کارگردانی که تریلر خون فرانسوی وی سال 2015 در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد نوشته شده است.

این درام درباره مادر تنهایی است که دختر هشت ساله اش را ترک می نماید تا زندگی جدیدی را برای خودش درست کند. کوتیار در این فیلم در برابر آیلین اتاس، البان لنوآر و امیلی دوئر بازی می نماید.

این بازیگر کارنامه پرباری هم در فرانسه و هم در آمریکا دارد و به ندرت حاضر شده تا در اثر نخست یک کارگردان بازی کند. او به تازگی با فیلم ارواح اسماعیل ساخته آرنود دپلشن فرانسوی دیده شد که فیلم افتتاحیه سال جاری جشنواره کن بود. او همچنین بازیگر فیلم از سرزمین ماه ساخته نیکول گارسیا هم بود که سال پیش از فیلم های بخش رقابتی جشنواره فیلم کن بود.

کار فیلمبرداری فیلم جدید کوتیار از 9 اکتبر آغاز می گردد و به مدت هشت هفته ادامه پیدا می نماید. این فیلم در جنوب فرانسه و نواحی اطراف پاریس ساخته می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 254

به "ماریون کوتیار بازیگر دهان فرشته شد، همکاری با یک فیلم اولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماریون کوتیار بازیگر دهان فرشته شد، همکاری با یک فیلم اولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید