قیمت کوییک + ویژگی های فنی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر خودروی کوییک دنده ای مدل 1401 بر اساس آمار و آگهی های سایت باما، در بازار خودروی کشور به قیمت 235 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت کوییک + ویژگی های فنی

قیمت این خودرو در کارخانه 168 میلیون تومان است. یعنی حدود 67 میلیون تومان اختلاف قیمت.

مشخصات فنی

کوییک در کنار تیبا و ساینا یکی از اعضای خانواده X200 سایپا محسوب می گردد و به همین علت مشخصات فنی یکسانی با این دو خودرو دارد. همین پیشرانه و گیربکس کوییک معمولی در مدل های جدیدتر نیز استفاده شده است.

خودرو 45 نوشت، لیست آپشن های کوییک معمولی تقریبا خالی است و تنها آپشن قابل توجه آن سنسور عقب است. البته نمایشگر مولتی مدیا، استارت و ورود بدون کلید، و دوربین عقب به لیست امکانات کوییک اتوماتیک اضافه شد.

کوییک مدل هاچبک ساینا و فیس لیفت تیبا 2 است و روی همان پلتفرم فراوری شد و از نظر ظاهری شباهت زیادی به دو خودرو کوچک سایپا دارد. با این حال، تغییرات اعمال شده در قسمت جلو خودرو، به ویژه طراحی سپر و چراغ ها نسبت به تیبا بسیار مجذوب کننده تر است.

کابین کوییک معمولی نیز طراحی مشابهی با تیبا برخوردار بوده اما تغییراتی در بخش کنسول میانی، غربیلک فرمان، تودری ها و… قابل مشاهده است که باعث شد که ظاهر بهتری مثل ساینا داشته باشد. با این حال نمی توان از خودرو مقرون به صرفه قیمت داخلی، انتظار طراحی داخلی عالی و مدرنی را داشت؛ سایپا کوییک نیز از این قاعده مستثنا نیست و صرفا به ارائه یک طراحی کابین نسبتا ساده و تا حدود قدیمی به مشتریان ایرانی بسنده نموده است.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1459

به "قیمت کوییک + ویژگی های فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کوییک + ویژگی های فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید