قابلیت عجیب IOS17 در اپ استور

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، دیجیاتو نوشت: کاربران سیستم عامل iOS 17 می توانند تغییری کوچک اما کاربردی در اختیار داشته باشند: اپ استور به آن ها می گوید دانلود یک برنامه پس از آغاز چقدر طول می کشد.

قابلیت عجیب IOS17 در اپ استور

هنگامی که کاربر دکمه دریافت را می زند و نماد دایره ای شکل دانلود ظاهر می گردد، مدت مان به جای مانده برای تکمیل دانلود بر حسب دقیقه و ثانیه در کنار آن نمایش داده می گردد. البته اگر دانلود برنامه خیلی کوتاه باشد، زمان برای کاربر نمایش داده نخواهد شد.

بدیهی است مدت زمانی که طول می کشد تا یک برنامه خاص در اپ استور دانلود گردد، به سرعت اینترنت کاربر و حجم فایل برنامه بستگی دارد. این قابلیت کاربردی و ساده به کاربران یاری می نماید متوجه شوند چقدر زمان طول می کشد تا برنامه ای دانلود گردد.

همان طور که گفته شد، به محض اینکه کاربر روی دکمه دریافت اپلیکیشن ضربه بزند، روند دانلود برنامه شروع شده و مدت زمان بارگیری هم برای وی نمایش داده می گردد.

سیستم عامل iOS 17 همراه با تغییراتی از سوی اپل معرفی شده است و با بهبودهایی که در اختیار کاربران قرار می دهد، می تواند توجه آن ها را به خود جلب کند. برای مثال، همین قابلیت که مدت زمان بارگیری برنامه های اپ استور را نشان می دهد، می تواند از نظر فکری آرامشی در فکر کاربر ایجاد کند تا بداند چقدر طول می کشد تا یک اپلیکیشن را دریافت کند.

همان طور که گفته شد، اگر برنامه خیلی سبک یا سرعت اینترنت بالا باشد و برنامه در زمان خیلی کوتاه دانلود گردد، دیگر مدت زمان دانلود آن برای وی نمایش داده نخواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 خرداد 1402 بروزرسانی: 20 خرداد 1402 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1641

به "قابلیت عجیب IOS17 در اپ استور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت عجیب IOS17 در اپ استور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید