تور فرانسه: فرانسه دولت انگلیس را به اقدام تلافی جویانه تهدید کرد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، گابریل آتال سخنگوی دولت فرانسه روز چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی با تأکید بر اینکه موضع دولت انگلیس در خصوص توافقنامه مورد مناقشه ماهیگیری قابل پذیرش نیست، اظهار داشت که چنانچه لندن به نقض این توافقنامه ماهیگیری پسابرگزیت ادامه دهد، فرانسه تدابیر تلافی جویانه خود علیه انگلیس را تا هفته آینده به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

تور فرانسه: فرانسه دولت انگلیس را به اقدام تلافی جویانه تهدید کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

این مقام فرانسوی در ادامه اضافه کرد که دولت فرانسه و انجمن های ماهیگیری همیشه اسناد مورد درخواست دولت انگلیس را ارائه نموده اند و در این شرایط اضطراب آور بسیار بردبار بوده اند.

وی بعلاوه گفت که فرانسه همیشه به این توافقنامه احترام گذاشته و آن را رعایت نموده است، اما انگلیس از رعایت آن سرباز زده است.

این در حالی است که فرانسه و یازده کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا روز دوشنبه با امضای یک اعلامیه مشترک، رویکرد انگلیس را محکوم کردند. آنها از دولت انگلیس خواستند که به مفاد این توافقنامه پایبند باشد و به شیوه ای منصفانه امکان دسترسی کشتی های اروپایی به آب های انگلیس را فراهم سازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1238

به "تور فرانسه: فرانسه دولت انگلیس را به اقدام تلافی جویانه تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: فرانسه دولت انگلیس را به اقدام تلافی جویانه تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید