بهترین غذاهای ایتالیایی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، در این مقاله شما را بهترین غذاهایی که می‌توانید در کشور ایتالیا بخورید، آشنا خواهیم کرد. اسپاگتی آلا کاربونارا، کاپونتا، براتا، پانزانلا و لازانیا تعدادی از غذاهایی هستند که در این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد.

بهترین غذاهای ایتالیایی

اسپاگتی آلا کاربونارا ایتالیایی

افرادی که اسپاگتی کاربونارا را امتحان کرده باشند ممکن است بگویند این غذا خیلی شاخص نمی‌باشد. درست است که شاید خیلی قدیمی یا خاص ترین اسپاگتی نباشد اما واقعا طعم خوبی دارد. اسپاگتی کاربونارا از گوشت خوک، پنیر، فلفل سیاه و رومانو درست می‌شود. اسپاگتی آلا کاربونارا مخصوص شهر رم است.

کاپونتا ایتالیایی

اگر فقط یک فرصت در زندگی تان داشته باشید که به شهر سیسیل سفر کنید و در آن جا هم، فقط فرصت امتحان کردن 1 غذا را داشته باشید، مطمئنا باید کاپونتا باشد! نقش اصلی این غذا را بادمجان بازی می کند و ترکیب آن با پیاز، کرفس و چند نوع سبزیجات دیگر به همراه سس ترش و شیرین، مزه ی باورنکردنی ای به آن می دهد. برای تجربه طعم واقعی غذا با تور اروپا همراه شوید.

براتا ایتالیایی

اگر پنیر دوست باشید و از میان پنیرها به موتزارلا علاقه داشته باشید، براتا برایتان دوست داشتنی خواهد بود. این غذای خوشمزه با پنیر موتزارلا و خامه ی تازه درست می شود و در کنار انواع پاستاها و ساندویچ ها سرو می‌گردد.

پانزانلا ایتالیایی

پانزانلا نام سالادی خوشمزه از منطقه ی توسکانی ایتالیا می‌باشد که از نان و گوجه فرنگی تشکیل شده است و زمان سرو آن بیشتر در فصل تابستان می‌باشد.

بستنی ایتالیایی

درست است که بستنی در ایتالیا اختراع نشد است اما مطمئنا ایتالیایی ها خیلی حرفه ای آن را درست می کنند. هنوز مشخص نیست چه کسی برای اولین بار این دسر یخی خوشمزه را در ایتالیا درست کرد اما تاریخچه ای رنسانسی دارد. امروزه بیشتر از 3000 نوع بستنی در ایتالیا وجود دارد که بهترین آنها را می توان در رم، فلورانس و بولوگنا پیدا کرد. دانستن این مقدار تنوع کافی است که بدانید داریم درباره یکی از مهدهای بستنی دنیا صحبت می کنیم.

لازانیا ایتالیایی

لازانیا یکی از با سابقه ترین غذاهای ایتالیایی است که به دلیل خوش طعم بودنش به سرعت راه خودش را به فرهنگ غذایی ایران هم باز کرد. یک غذای سنتی و راحت با کمی ریزه کاری، که از لایه های مختلف ورقه های پاستا، گوشت و مخلفات، سس و پنیر تهیه می‌گردد.

انتشار: 7 تیر 1396 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 28

به "بهترین غذاهای ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین غذاهای ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید