عمو قناد بازیگر رادیو شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مجید قناد این هفته در برنامه یک نمایش یک تجربه رادیو نمایش، به عنوان بازیگر مهمان حضور پیدا می نماید.

عمو قناد بازیگر رادیو شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، محمد اسماعیل پور تهیه نماینده برنامه رادیویی یک نمایش یک تجربه گفت: برنامه یک نمایش یک تجربه به دانشجویان تئاتر، فارغ التحصیلان و کسانی که می خواهند فراوری یک نمایش رادیویی را به صورت تخصصی تجربه نمایند، این فرصت را می دهد تا یک نمایشنامه را به صورت رادیویی همراه با یک گروه حرفه ای نمایش های رادیویی تنظیم نمایند.

وی ادامه داد: در گروه حرفه ای نمایش رادیویی برنامه یک نمایش، یک تجریه مهدی طهماسبی در مقام کارگردان، محمدرضا قبادی فر به عنوان افکتور و صدابرداران حرفه ای رادیو نمایش حضور دارند. همچنین جهانشاه آل محمود نیز به عنوان کارشناس بعد از فراوری نمایش ها، آن را مورد ارزیابی قرار می دهد و در این باره با شرکت نمایندگان تبادل نظر می نماید.

اسماعیل پور در سرانجام تأکید کرد: پنجشنبه این هفته دوم مرداد ماه، مجید قناد به همراه محمدرضا میرحسینی و محبوبه اسدی به عنوان بازیگران مهمان در نمایش خرس به نویسندگی آنتوان چخوف به ایفای نقش می پردازند و علاقه مندان می توانند ساعت 18 روز پنجشنبه، مخاطب این برنامه رادیویی باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 512

به "عمو قناد بازیگر رادیو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمو قناد بازیگر رادیو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید