صورتی ترین شهر هند را در 1:30 دقیقه ببینید (تور بمبئی)

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، زمستان های جیپور هم سرد است. به صورت کلی، برترین زمان سفر به جیپور در بین ماه های مهر تا اسفند است.

صورتی ترین شهر هند را در 1:30 دقیقه ببینید (تور بمبئی)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

https://deltapayamvideo.arvanvod.ir/vXROW09Ljl/V97kKpzLAO/h-360-800k.mp4

جیپور شهر صورتی هند

در این ویدیو قصد داریم یکی از مهم و برجسته ترین شهرهای هند را به شما نشان دهیم. می خواهیم شما را مرکز به استان راجستان ببریم و با هم در شهر جیپور شهر صورتی هند گشتی بزنیم و گوشه و کنار آن را تماشا کنیم. البته از همین نام شهر صورتی معین است و می توان حدس زد که جیپور شهری رنگارنگ و دل باز است. در جیپور شما می توانید بناهای تاریخی شگفت انگیز و حیرت آوری را تماشا کنید که مانند آن ها را در نقاط دیگر این کشور نمی توانید ببینید. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

به صورت کلی اصطلاح شهر صورتی هند به این خاطر به جیپور داده شده که بسیاری از ساختمان های موجود در این شهر با استفاده از ماسه های سنگ صورتی ساخته شده اند. همین باعث شده تا جیپور شهر صورتی هند از لحاظ گردشگری یکی از برترین و محبوب ترین شهرها در هند باشد و در کنار دو شهر دهلی و آگرا، به عنوان مثلث طلایی هند معروف شوند.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا ویدیوهای بیشتر از گردشگری جشن سده، آتشی در دل که نمی میرد + ویدیو را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1571

به "صورتی ترین شهر هند را در 1:30 دقیقه ببینید (تور بمبئی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صورتی ترین شهر هند را در 1:30 دقیقه ببینید (تور بمبئی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید