شکوری: مذاکره با رنار را در زمان برگزاری جام ملت ها و در دبی آغاز کردیم

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، ابراهیم شکوری در بخشی از صحبت های خود با برنامه فوتبال برتر یک اعتراف عظیم انجام داد.

شکوری: مذاکره با رنار را در زمان برگزاری جام ملت ها و در دبی آغاز کردیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی اسبق فدراسیون فوتبال در بخشی از صحبت های خود با برنامه فوتبال برتر یک اعتراف عظیم انجام داد.

هروه رنار فرانسوی، سرمربی سابق تیم ملی مراکش و فعلی عربستان در زمان برگزاری جام ملت های 2019 امارات بعضی بازی های تیم ملی ایران را در استادیوم های ابوظبی و العین تماشا کرد.

در همان زمان زمزمه هایی از کوشش های فدراسیون برای انتخاب او جای کارلوس کی روش که جدایی اش در انتها جام ملت ها قطعی بود شنیده شد، اما مدیران این فدراسیون این موضوع را در آن موقع تکذیب کردند. البته مدتی بعد عباس ترابیان، مسئول سابق فدراسیون بیان کرد اوایل سال 98 از سوی مهدی تاج مأمور مذاکره با رنار شده و حتی برای انجام صحبت های نهایی به محل زندگی او در سنگال سفر نموده است.

البته ابراهیم شکوری در برنامه فوتبال برتر افشاگری عظیمی انجام داد و گفت من در زمان برگزاری جام ملت ها در دبی با رنار مذاکره کردم! اما این موضوع جزء اختیارات من نبود و محبت آمیز با او صحبت کردم.

او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: صحبت نموده بودیم رنار به ایران بیاید، اما دوستان دیگری که تصمیم گیری بودند چنین اعتقادی نداشتند. البته این سرمربی هم گفته بود اواخر تیر می تواند به کشورمان بیاید و من هم فکر می کنم تصمیم خوبی گرفتیم که او سرمربی ایران نشود. رقمی هم که رنار به ما اعلام نموده بود هم در حدود مبلغی بود که به مارک ویلموتس پرداخت کردیم. از طرفی اینکه می گویند او با زیر یک میلیون دلار به ایران می آمد کاملا اشتباه است چراکه رنار اکنون با نزدیک 5 میلیون یورو در عربستان کار می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 297

به "شکوری: مذاکره با رنار را در زمان برگزاری جام ملت ها و در دبی آغاز کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: مذاکره با رنار را در زمان برگزاری جام ملت ها و در دبی آغاز کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید