شهرداری انزلی با تکواندوکاران بومی در جام نقش دنیا

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران، بعد از کاراته، تکواندوکاران انزلی هم این فرصت را پیدا نموده اند که با حمایت شهرداری و حضور عضو پیشین تیم ملی در مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام نقش دنیا توانایی خود را به نمایش بگذارند.

شهرداری انزلی با تکواندوکاران بومی در جام نقش دنیا

علیرضا درویش پور با تایید این خبر به خبرنگاران گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر انزلی سالهاست در امر ورزش سرمایه گذاری نموده و سال جاری هم با پیگیری های بدری شهردار و انصاری مدیر عامل باشگاه این لطف شامل حال تیم تکواندو شهرداری بندر انزلی شد تا بتوانیم به امید خدا نام پرافتخار بندر انزلی را مانند گذشته باز هم سربلند کنیم.

مربی تیم تکواندو شهرداری انزلی اضافه نمود: بنده به همراه اساتید عظیم خودم کارجویان، زینالی، شیخی و انصاری در کادر فنی تیم حضور داریم که کماکان از نقطه نظرات پیشکسوتان و سایر عزیزان هم بهرمند هستیم. میانگین سنی تیم ما 20 سال هست، بازیکنان مستعد جوان و در عین حال با انگیزه را به خدمت گرفتیم و امیدواریم با اعتمادی که به جوانان کردیم پشتوانه خوبی برای باشگاه در سال های بعد داشته باشیم و قطعاً نوجوانان انزلی چی که سال های آینده به رده عظیمسال می آیند یک تیم خانگی جا افتاده در لیگ عظیمسالان خواهند داشت.

عضو پیشین تیم ملی در خصوص اینکه آیا در لیگ مبارزه خواهد نمود یا خیر گفت: شرایط مبارزه ندارم، در این مدت سرگروه آماده سازی تیم برای حضور در لیگ نقش جهان بودم و به همین دلیل و دوری از آمادگی لازم، تصمیم گرفتم این فصل کنار جوانان تیم باشم و به امید خدا سال آینده در لیگ حضور خواهم داشت.

درویش پور ادامه داد: رقابت های لیگ نقش جهان از جذابیت بالایی برخوردار است و میدان بسیار عظیمی است و همواره تیم های قدرتمندی با سرمایه گذاری خوب در این لیگ حضور داشتند. ما هم نزدیک به دو ماه هست که در اردوهای منظم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و کوشش می کنیم بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

وی در خاتمه گفت: باید از حمایت های جهان اقتصادی نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی، و همچنین برادر عزیز و پهلوانم استاد جاسم ویشگاهی و تمامی کسانی که ما را در این راستا کمک کردند تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 887

به "شهرداری انزلی با تکواندوکاران بومی در جام نقش دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری انزلی با تکواندوکاران بومی در جام نقش دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید