سارقان کدام اجزای پل ها را می برند؟

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مدیر گروه مقاوم سازی پل ها و ابنیه بزرگراهی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با بیان اینکه پل های تهران در معرض خطر سرقت قرار دارند، گفت: تمهیداتی برای جلوگیری از دزدی ها اندیشیده ایم.

سارقان کدام اجزای پل ها را می برند؟

به گزارش ایسنا، کیارش مهذب در وبینار تخصصی طراحی فنی، مشاوره و پل سازی درباره سرقت اجزای فلزی از عرشه پل های شهر تهران گفت: دزدی یکی از آسیب های جدی و پرمخاطره در حوزه نگهداشت این دسته از زیرساخت ها است که پیشگیری از آن با توجه به سرقت اجزای فلزی عرشه، گاردریل ها و دریچه های سیستم زهکشی در تعدادی از پل های شهر تهران در دستور کار نهاده شد.

او اضافه نمود: در این زمینه یک برنامه اقدام 7 ماده ای جهت قطع دسترسی به فضای زیر عرشه پل ها، ضمن بازدید از عرشه فلزی و شناسایی پل های مستعد سرقت تدوین شده است.

او بعلاوه سرعت گرفتن فرایند احداث زیرساخت های عمرانی از سال 1381 به بعد، توجه جدی به امور بهره برداری و نگهداشت این قبیل سرمایه ها در شهر تهران را ضروری دانست.

محمدصادق خیرخواه، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با بیان آنکه بی توجهی به امور مربوط به پایش، تعمیر و نگهداری زیرساخت های شهری، عواقبی جبران ناپذیر خواهد داشت، از مدیران شهری کشور خواست تا در جهت شناسایی و نظام مند ساختن متولیان پایش، تعمیر و نگهداشت زیرساخت های عمرانی در شهرداری های متبوع خود کوشش نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1502

به "سارقان کدام اجزای پل ها را می برند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان کدام اجزای پل ها را می برند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید