ساخت 22 سینما در شهر های بدون سینما آغاز شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به این مطلب که تعداد زیادی از شهر های کشور فاقد سینما هستند، گفت: ساخت 22 سینما در 22 شهر بدون سینما آغاز شده است.

ساخت 22 سینما در شهر های بدون سینما آغاز شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، انتظامی، رئیس سازمان سینمایی کشور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن های جدید پردیس سینمایی ملت، گفت: وظیفه خودم می دانم از مدیریت شهری برای توسعه فضا های فرهنگی تشکر کنم.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت ها و تولیدات فرهنگی و مشارکت در رویداد های فرهنگی همگی کار های خوبی است که در این دوره هم شاهد آن هستیم و این نشان می دهد مدیریت شهری از یک سازمان خدماتی صرف به نهاد فرهنگی بودن هم در حال تبدیل شدن است.

انتظامی گفت: هر چقدر زیرساخت های فرهنگی را توسعه بدهیم به امنیت آفرینی در کشورکمک می کند. با توجه به اینکه در زیرساخت های فرهنگی به موضوعات فرهنگی و تولیدات هنری توجه می شود، این کمک می کند که آسیب های اجتماعی ناشی از گسست های اجتماعی مدیریت شود.

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: در انتها سال 97 در حوزه تعداد سینماها، 328 سینما، 581 سالن سینمایی و 150 هزار صندلی داشته ایم.

وی ادامه داد:، اما این اعداد تا انتها 98 به 353 سینما؛ یعنی 7.5 درصد رشد و 654 سالن سینمایی با 12.5 درصد رشد و 161 هزار صندلی یعنی 8 درصد افزایش خواهد رسید.

انتظامی شرح داد: اگر ما در سیاست گذاری های خودمان هر چقدر به توسعه زیرساخت های فرهنگی توجه کنیم، قابل تقدیر است؛ البته این موضوع را هم باید یادمان باشد که به همان اندازه و بیشتر مسؤولیت داریم چه تولیدات با ارزش و دارای کیفیت را ساخته و عرضه کنیم.

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: در بسکمک از شهر های کشور هنوز سینما نداریم، اما در حال حاضر و در سال 98، ساخت 22 سینما در 22 شهر بدون سینما را آغاز کرده ایم که در سال بعد به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 152

به "ساخت 22 سینما در شهر های بدون سینما آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 22 سینما در شهر های بدون سینما آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید