رونمایی از متفاوت ترین تویوتا لندکروز جهان در قطر، عکس

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، گجت نیوز نوشت: تویوتا لندکروز جی آر اسپرت تازه 2023 - Toyota Land Cruiser GR Sport یک شاسی بلند همه فن حریف است که هم در کویر و هم در مسیرهای شهری، چشم و گوش هر ژاپنی بازی را به خود معطوف می نماید.

رونمایی از متفاوت ترین تویوتا لندکروز جهان در قطر، عکس

با معرفی تویوتا لندکروز سری 300، زمزمه هایی از مرگ این شاسی بلند ژاپنی به گوش می رسید؛ اما این خودرو در سومین سال از حیات خود با یک سورپرایز بزرگ به میدان آمد. این سورپرایز در بزرگ ترین رویداد خودرویی خاورمیانه یعنی نمایشگاه خودرو ژنو 2023 در قطر اتفاق افتاده است.

تغییرات و مشخصات فنی تویوتا لندکروز جی آر اسپرت

تفاوت های این نسخه با مدل معمولی، از همان نمای جلویی آغاز می شوند. در این قسمت شاهد یک سپر نو با طرح مشکی پیانویی هستیم که به علامت GR و نشان TOYOTA مزین شده است. بعلاوه ابرویی چراغ های جلو هم تا روی سپر امتداد پیدا نموده اند و چهره خشن تری را به مخاطب عرضه می نمایند. همین هندسه، روی هواکش های زیر چراغ هم به چشم می آید و فلسفه هجومی بودن، به شدت روی نمای جلویی تاثیر گذاشته است.

از خطوط زیبا و مشکی روی کاپوت عبور می کنیم تا به نمای کناری برسیم. آینه ها و ستون های دو رنگ با رنگ زیبای مشکی، چشم نوازترین بخش در این نما هستند. کمی پایین تر، استیکرهای نوآورانه ای به چشم ما می آیند که به صورت همزمان، حس آفرود و گشت و گذارهای شبانه را به مخاطب می دهند.

  • نخستین زن پاکستانی با این هواپیمای عجیب به فضا سفر کرد/ عکس

  • هوش مصنوعی متن 5 هزار ساله را رمزگشایی کرد

  • نتیجه خارق العاده تاباندن اشعه ایکس به گل ها/ عکس

از رینگ های 19 اینچی با رنگ مشکی و طرح 8 پره که با کالیپرهای قرمز مچ شده اند هم رد می شویم تا از عقب، به خدمت تویوتا لندکروز GR اسپرت 2023 برسیم. شل گیرهای قرمز و چراغ خطرهای دودی، شاید تنها چیزی باشند که این خودرو را از مدل اصلی متمایز می نمایند. پس طراحان دست به کار شدند تا با تغییرات مجذوب کننده در داخل کابین، ورق را برگردانند.

اتاق و داشبورد تویوتا لندکروز جی آر اسپرت شاید در نگاه اول، چیز خاصی برای ارائه نداشته باشد، اما زمانی که کمی دقیق تر می شوید، همه چیز تغییر می نماید. اول از همه، تودوزی و روکش های صندلی در این خودرو، با کابین تمام تویوتا لندکروز های دنیا فرق دارد. موجی از ترکیب مشکی و قرمز در کابین تویوتا لندکروز GR اسپرت 2023 جریان دارد که هرکسی را مدهوش می نماید. این تغییرات تا روی غربیلک فرمان هم امتداد پیدا نموده اند.

مشخصات فنی و موتور لندکروز GR اسپرت 2023 در نمایشگاه خودرو قطر

به مانند نسخه معمولی، اینجا هم خبری از V8 نیست. موتور تویوتا لندکروز جی آر اسپرت همان پیشرانه معروف F33A-FTV است که یک موتور 6 سیلندر خورجینی توربو شارژ دیزلی با حجم 3.3 لیتر به شمار میرود. این پیشرانه در روز خوب خود می تواتند 305 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور را با گیربکس اتوماتیک 10 سرعته، به رگ های راننده تزریق کند؛ آن هم به وسیله سیستم چهار چرخ محرک دائمی. درمورد امنیت تویوتا هم هیچ حرفی نداریم، پس سیستم های رانندگی اتوماتیک که در این نسخه قرار دارند را هم فاکتور می گیریم.

در کنار این غول خراب نشوی ژاپنی می توانید دفلاک عقب و جلو، سیستم چهار چرخ محرک آفرودی (برای سرعت های خیلی کم)، سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم ارتفاع و نعمت اصلی تویوتا یعنی سیستم معروف E-KDSS را پیدا کنید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 مهر 1402 بروزرسانی: 15 مهر 1402 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1681

به "رونمایی از متفاوت ترین تویوتا لندکروز جهان در قطر، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از متفاوت ترین تویوتا لندکروز جهان در قطر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید