داستان های نگهبان یک نقش آفرینی همه چیز تمام موبایلی است (بازی موبایل هفته)

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، عناوین نقش آفرینی هواداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارند. بسیاری از بازی ها نیز در این سبک ساخته می شوند. از معروف ترین عناوین این سبک می توان به مجموعه الدر اسکرولز (Elder Scrolls) اشاره نمود. به طور کلی عناوین نقش آفرینی سابقه زیادی داشته و در حال حاضر بیشتر عناوین فراوری شده نیز کوشش می نمایند تا بعضی از شاخصه های این سبک را در خود داشته باشند.

داستان های نگهبان یک نقش آفرینی همه چیز تمام موبایلی است (بازی موبایل هفته)

حال اگر شما از هواداران قدیمی این سبک باشید، قطعاً از بازی داستان های نگهبان (Guardian Tales) لذت خواهید برد. این بازی یک عنوان نقش آفرینی دوست داشتنی برای دستگاه های همراه مثل موبایل است. شرکت سازنده داستان های نگهبان کوشش زیادی نموده تا بازیکنان حس نوستالژی را از این بازی دریافت نمایند. به همین خاطر این عنوان شاخصه های زیادی از عناوین نقش آفرینی قدیمی را در خود دارد.

کاراکترهای بازی ظاهری انیمه گونه دارند. داستان بازی نیز مانند عناوین قدیمی گیج نماینده و جالب است. شما در یک جهان وارد شده و شوالیه هستید. حال پرنسس دزدیده شده و باید او را نجات دهید. از طرفی نیروهای خارجی قصد حمله به کشور را داشته و باید از آن نیز دفاع کنید.

اگر شما به عناوین امروزی دقت کنید، همگی توجه زیادی به واقعی بودن دارند. این در حالی است که بازی داستان های نگهبان هیچ کوششی برای واقعی بودن نمی کند. حتی کوششی برای امروزی بودن هم نمی کند! به همین خاطر است که این بازی بسیار جالب بوده و حتماً دوست داران سبک نقش آفرینی باید آن را تجربه نمایند.

بازی دارای محتوای بسیار زیادی است. از مأموریت های جانبی گرفته تا داستان بازی که بسیار غنی است. از طرفی اگر شما وقت بگذارید، داستان های جانبی ارزش تجربه را دارند. همینطور اینکه زمانی که شما جهانی اول را به اتمام برسانید، منوی بازی به طور کامل تغییر نموده و وارد بخش جدیدی از بازی خواهید شد. همین مورد باعث می گردد تا داستان های نگهبان اصلاً خسته نماینده نباشد.

هدف اصلی بازی این است که شما تمام 12 توانایی موجود را بدست آورده تا تبدیل به یک قهرمان کامل بشوید. برای رسیدن به این هدف شما باید مأموریت های مختلف را انجام داده تا توانایی ها را بدست بیاورید. در بعضی مواقع امکان دارد که بازی کمی پیچیده به نظر برسد. البته راهنماهای زیادی برای داستان های نگهبان وجود داشته و به همین خاطر شما راه چاره را پیدا خواهید کرد.

فرایند کلی بازی چندان سریع نیست. البته عناوین این سبک به طور کلی سریع نیستند. با اینحال شما بعد از تقریباً 2 ساعت می توانید به بازی تسلط پیدا کنید. البته بعضی موارد مثل تکامل قهرمانان بیش از حد پیچیده و سخت طراحی شده اند. برای آغاز این بازی شما احتیاج به اینترنت دارید. همین مورد می تواند در بعضی از مواقع دردسر ساز باشد.

از طرفی گیم پلی داستان های نگهبان به طور کامل برای موبایل بهینه شده است. به همین خاطر شما اصلاً آزار نخواهید دید. عناوین نقش آفرینی قطعاً نیز به موارد مختلف برای کنترل کاراکتر دارند اما این بازی به طور کامل برای صفحه نمایش لمسی بهینه شده است.

یکی از نکات مهم بازی داستان های نگهبان این است که احتیاجمند توجه کامل شما است. به همین خاطر نمی توانید آن را به صورت تفریحی بازی نموده و باید آن را جدی بگیرید. همینطور اینکه بازی دارای قسمت های مختلف است که به زودی موارد دیگر نیز از آن عرضه خواهد شد.

داستان های نگهبان یک عنوان رایگان است. پس اگر وقت تجربه آن را دارید، اصلاً دریغ نکنید. به دلیل اینکه این بازی یکی از برترین عناوین سبک نقش آفرینی روی دستگاه های همراه است.

نام لاتین بازی: Guardian Tales

تهیه نماینده: Kakao Games

سازنده: Kong Studios

سال انتشار: 2021

پلتفرم ها: اندروید / آی اواس / نینتندو سوییچ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1482

به "داستان های نگهبان یک نقش آفرینی همه چیز تمام موبایلی است (بازی موبایل هفته)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان های نگهبان یک نقش آفرینی همه چیز تمام موبایلی است (بازی موبایل هفته)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید