خبر بد برای فکری؛ فرهاد مجیدی منتظر نیمکت استقلال است!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، بسیاری بر این باورند که اگر محمود فکری به هر دلیلی از استقلال جدا گردد، فرهاد مجیدی محـتمل ترین گزینه برای جانشینی او خـواهد بود. شماره 7محبوب طرفداران که در گذشته جای وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی را گرفته، هیچ بعید نیست این بار به جای فکری روی نیمکت آبی ها بنشیند.

خبر بد برای فکری؛ فرهاد مجیدی منتظر نیمکت استقلال است!

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

صد البته اگر این اتفاق رخ بدهد، تبعات زیادی برای مجیدی خواهد داشت. در دو نوبت قبلی 2مربی خارجی جای خود را به مجیدی دادند اما فکری یک مربی ایرانی است که همچنان در این فوتبال باقی خواهد ماند و ممکن است علیه فرهاد جبهه بگیرد. در این بین رفتارهای خود مجیدی هم به شایعات دامن می زند. او در خانه نشسته و پیشنهادهای مختلف را رد می نماید. بنابراین واضح است که سایرین در تفسیر این رفتار، بگویند فرهاد منتظر خالی شدن نیمکت استقلال است.

از تراکتور تا ذوب آهن، از نساجی تا آلومینیوم

اخبار رسمی و غیررسمی حاکی از آن است که فرهاد مجیدی در یک سال گذشته حداقل 4پیشنهاد لیگ برتری را رد نموده است. دست کم 2مورد از آنها را خود او تأیید نموده است.

بعد از برکناری علیرضا منصوریان از تراکتور، حضور روی نیمکت این تیم به فرهاد پیشنهاد شد اما خودش نپذیرفت و گفت:هم در ابتدای فصل و هم در این مقطع از باشگاه تراکتور با من صحبت کردند. ضمن احترام به این باشگاه پرطرفدار و مالک محترم و به رغم اینکه کار در تراکتور را برای هر مربی ایرانی مایه افتخار می دانم، فعلا امکان همکاری با این تیم عظیم را ندارم.

مجیدی اخیرا نیز با ادبیاتی مشابه از رد پیشنهاد ذوب آهن خبر داده و با تشکر از مدیران باشگاه اصفهانی گفته به دلیل بعضی مسائل نمی تواند با آنها کار کند. به همین موازات شنیده ها حاکی از آن است که فرهاد به سینه آلومینیوم اراک و نساجی قائم شهر هم دست رد زده است.

مسلما ارائه این همه پیشنهاد فقط به خاطر توانایی های فنی مجیدی نیست و کاراکتر جذاب و خبرساز او هم روی تصمیم مدیران باشگاه ها تأثیر دارد، اما پرسش اینجاست که او چرا همه را رد می نماید؟ آیا واقعا هیچ کدام از این تیم ها، شرایط همکاری را نداشتند؟ یکجا ساختار باشگاه غلط است، یکجا شرایط تیم خوب نیست، یکجا بضاعت انسانی کافی وجود ندارد... خب آخرش که چه؟ ما در لیگ ایران همین تیم ها را داریم و اگر نیت مجیدی کار کردن باشد، باید از همین گزینه ها یکی را انتخاب کند. اینکه او مدام همه درخواست های همکاری را رد می نماید، درست یا غلط مخاطب عامی را به این باور می رساند که فرهاد فقط به فکر نیمکت استقلال است.

تا کی رفت وآمد روی نیمکت آبی؟

اگر مجیدی باز هم سرمربی استقلال گردد، برای سومین بار این اتفاق را تجربه نموده و این در حالی است که او فقط 44سال دارد. 3دوره حضور روی نیمکت یکی از عظیم ترین تیم های ایرانی (هرچند که دوره اول موقتی بوده باشد) در این سن و سال واقعا عجیب است. طبیعتا این آمد و شدها کم کم مردم را هم خسته خواهد نمود و جذابیت فرهاد را برای طرفداران از بین می برد. به علاوه همواره خلأ اثبات توانایی های مجیدی در یک تیم دیگر باقی خواهد ماند. شاید بهتر باشد او نگاهش را در دنیای مربیگری تغییر بدهد و به نیمکت های دیگر هم فکر کند. مربیگری شبیه بازی نیست که بگویی غیر از پیراهن استقلال لباس هیچ تیم دیگری را به تن نمی کنم. این قصه فرق دارد و اگر قواعدش را بلد نباشی، زود محو خواهی شد.

همشهری ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 886

به "خبر بد برای فکری؛ فرهاد مجیدی منتظر نیمکت استقلال است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای فکری؛ فرهاد مجیدی منتظر نیمکت استقلال است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید