خبرنگاران بیشترین فوتی کرونایی طی یک ماه گذشته در آذربایجان غربی ثبت شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، ارومیه- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به فوت 9 نفر طی 24 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در استان گفت: این تعداد، بیشترین تعداد فوتی طی یک ماه گذشته در این استان بود.

خبرنگاران بیشترین فوتی کرونایی طی یک ماه گذشته در آذربایجان غربی ثبت شد

دکتر جواد آقازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از شروع فصل زمستان تا به امروز، تعداد فوتی ها یک رقمی بوده ولی طی 24 ساعت گذشته شاهد فوت 9 نفر شامل چهار نفر در ارومیه، 2 نفر در هرکدام از شهرستان های خوی و سلماس و یک نفر در نقده بود.

وی اضافه نمود: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی های ناشی از کرونا در آذربایجان غربی به سه هزار و 462 نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از ابتلای 179 نفر طی 24 ساعت گذشته در استان به کرونا اطلاع داد و بیان نمود: حدود یک سوم این تعداد در مراکز درمانی استان بستری شدند.

آقازاده اظهار کرد: در حال حاضر 380 بیمار سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری هستند که از این تعداد، 122 نفر در بخش های مراقبت های ویژه بوده و 37 نفر به ونتیلاتور متصل هستند.

وی گفت: عادی انگاری در مورد شرایط کرونایی، مقدمات خیز دوباره بیماری کووید 19 را موجب می گردد که امیدواریم این امر را شاهد نباشیم.

به گزارش خبرنگاران، تعداد کل مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی 102 هزار و 606 نفر رسیده که حدود سه درصد کل جمعیت استان را شامل می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 825

به "خبرنگاران بیشترین فوتی کرونایی طی یک ماه گذشته در آذربایجان غربی ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیشترین فوتی کرونایی طی یک ماه گذشته در آذربایجان غربی ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید