ترکمنستان به هواپیمای ایران اجازه عبور نداد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهیدهاشمی نژاد مشهد با اعلام این خبر گفت دلیل ممانعت ترکمنستان از عبور این پرواز به وسیله شرکت هواپیمایی کشور اعلام خواهد شد.

ترکمنستان به هواپیمای ایران اجازه عبور نداد

به گزارش ایرنا، پرواز تهران به تاشکند ازبکستان به دلیل ممانعت ترکمنستان از عبور این هواپیما از آسمان این کشور، در فرودگاه مشهد به زمین نشست.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز تهران به تاشکند ازبکستان به دلیل ممانعت ترکمنستان از عبور این هواپیما از آسمان این کشور، در فرودگاه مشهد به زمین نشست.

حسن جعفری روز آدینه اضافه کرد: پرواز شماره 3055 شرکت هواپیمایی زاگرس که صبح امروز فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را با 170 مسافر به مقصد تاشکند ازبکستان ترک نموده بود، پس از ممانعت ترکمنستان از عبور این پرواز از حریم هوایی آن کشور، در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به زمین نشست.

وی ادامه داد: هم اکنون پذیرایی از مسافران این پرواز در فرودگاه مشهد در حال اجرا است و براساس اعلام شرکت هواپیمایی، پرواز این هواپیما به تاشکند ساعت 16 انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: دلیل ممانعت ترکمنستان از عبور این پرواز به وسیله شرکت هواپیمایی کشور اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1123

به "ترکمنستان به هواپیمای ایران اجازه عبور نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکمنستان به هواپیمای ایران اجازه عبور نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید