تراکتور سه بر صفر بازنده می گردد؟

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، امروز (چهارشنبه) با مثبت شدن تست کرونای دو بازیکن تراکتور، این باشگاه طی نامه ای به فدراسیون فوتبال گفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا یا باید ملاقات مقابل النصر را به تعویق بیندازد، یا تراکتور از حضور در مسابقه انصراف می دهد.

تراکتور سه بر صفر بازنده می گردد؟

یکی از مدیران AFC در گفت وگو با سایت عربی کوره در همین باره گفت: قوانین AFC درخصوص برگزاری بازی ها در شرایط شیوع کرونا بسیار شفاف است و همه باشگاه ها با آن آشنا هستند. در بند 4.3 آیین نامه مسابقات به صراحت آمده اگر تیم مورد نظر به هر دلیلی، کمتر از 13 بازیکن برای یک مسابقه داشته باشد (شامل یک دروازه بان)، نمی تواند در آن بازی به میدان برود و خودش مسئول بازی نکردن در این ملاقات است که این موضوع، انصراف از مسابقه تلقی می گردد.

وی در ادامه گفت: کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال آنالیز نامه و در نظر گرفتن شرایط ویژه است که در دوره فعلی رقابت ها، اعمال این شرایط به خاطر برنامه بازی ها امری سخت است. پس احتمال کمی دارد که شرایط تراکتور، جزو شرایط ویژه محسوب گردد و محتمل ترین گزینه، در نظر گرفتن انصراف تراکتور و صعود النصر به مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود.

مطابق برنامه رقابت ها، تراکتور روز 23 شهریور باید به مصاف النصر عربستان برود که برگزاری این مسابقه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1175

به "تراکتور سه بر صفر بازنده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور سه بر صفر بازنده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید