تحلیل فنی بازی استقلال و الاهلی، همه چیز در دستان شاگردان مجیدی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، کامیار کاردار نوشت: کادر فنى در بازى خوانى تیم حریف بسیار باهوش عمل کردند و با از کار انداختن مهره هاى کلیدى آن ها سعى در بهترین نتیجه ممکن براى تیممان همانا با ارزشترین مساوى این دوره از مسابقات کارى بس عظیم انجام دادند.

تحلیل فنی بازی استقلال و الاهلی، همه چیز در دستان شاگردان مجیدی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شطرنج تماشایى کادر فنى دو تیم عظیم این گروه گرچه برنده اى در جریان بازى نداشت اما عظیمترین دستاوردش برایمان مشخص سرنوشت صعود بود که در دستان خودمان رقم خواهد خورد .

رشید مظاهرى با بازى بى نقص و سیو هاى تماشایى خود امشب یکى از ارکان اصلى موفقیت استقلال بود ، وریا مرد اول این ملاقات نیز با بازى هوشیارانه و بى نقص خود در مهار بهترین بازیکن حریف نقش کلیدى ایفا کرد ، سیاوش و عارف با هارمونى مثال زدنى و دفع مهاجم نام آشناى حریف یعنى عمر سومه به نحو احسن به وظایفشان عمل کردند و این روزها بازى زیبا و چشم نواز مهدى مهدى پور خیال ما را از حضور یک هافبک با کلاس و مدیر در پست هافبک دفاعى همه نگاهها را به خود معطوف داشته است .

فرشید ، خسته در عین حال جنگنده و جسور ، شجاعیان به دور از اضافه کارى و در خدمت تیم و مهدى و ارسلان اسیر برنامه هاى تاکتیکى تیم عظیم و حرفه اى الاهلى قرار داشتند ...

کادر فنى در بازى خوانى تیم حریف بسیار باهوش عمل کردند و با از کار انداختن مهره هاى کلیدى آنها سعى در بهترین نتیجه ممکن براى تیممان همانا با ارزشترین مساوى این دوره از مسابقات کارى بس عظیم انجام دادند.

دریافت 4 امتیاز از الاهلى در عربستان کار ساده اى نبود که ما با درایت و تفکر بسیار بالاى کادر فنى و سربازانمان به بهترین شکل ممکن به این مهم نائل آمدیم.حال در روز آخر سرنوشتمان به دست شیر مردان خودمان رقم خواهد خورد و با وجود این تیم خوب و پر مهره و نیز کادر قوى و با تجربه میتوانیم خودمان را در مرحله بعد این رقابتهاى نفس گیر ببینیم.

کامیار کاردار

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1005

به "تحلیل فنی بازی استقلال و الاهلی، همه چیز در دستان شاگردان مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل فنی بازی استقلال و الاهلی، همه چیز در دستان شاگردان مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید