بهترین سفر با تور یونان

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تور یونان فرصتی مناسب برای تجربه جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بی‌نظیر است که با دیگر کشورهای قاره اروپا تنها یک تفاوت دارد که آن هم ارزان بودن هزینه سفر در آن است.

بهترین سفر با تور یونان

زمستان در تور یونان

زمستان در یونان بهترین فصل بازدید از این کشور می باشد چون می توانید مثل مردم بومی از دیدنیهای آن لذت ببرید.. در این فصل آکروپلیس یا موزه های جهانی مثل موزه باستانی ملی و موزه بناکی، خلوت تر می باشند.. نسبت به بهار و تابستان ، قیمت ها کمتر و صف ها کوتاه تر هستند. در مورد آتن داستان متفاوت می باشد.. به دلیل تعطیلی کشتی ها، ارزش سفر در زمستان را ندارد مگر اینکه بخواهید در جزیره ای متروکه در تور یونان طی نمایید.

پاییز در تور یونان

جدا از سواحل شنی زیبا و دریای بیکران یونان، داخل جزیره رنگهای پاییزی زیباتری برای گردشگران تور یونان فراهم کرده است. از ماه اکتبر تا دسامبر وقتی برگها شروع به زرد شدن می کند و رایحه پاییز به مشام می رسد، می توانید جنبه دیگری از یونان را کشف کنید.. پاییز در یونان به اندازه تابستان خیره کننده است. شاید هم بیشتر در ماه سپتامبر به هنگام برداشت انگور در تور یونان ثبت نام نمایید. بهتر است بدانید در ماه اکتبر و نوامبر بهترین زیتون های محلی برداشت می‌گردد و تازه‌ترین غذاهای مدیترانه‌ای سرو می‌گردد.

تابستان در تور یونان

تابستان در یونان از ماه ژولای تا سپتامبر شگفت انگیز است.. در این فصل هوای یونان فوق العاده دلپذیر است و می توانید در ساحل لم بدهید وهمه مشکلاتتان را فراموش کنید.. جذاب ترین شهر یونان در تابستان جزیره سانتورینی می باشد.. میکونوس هم به دلیل سواحل و استراحتگاه های سرسبز یکی از جاذبه های تور یونان به شمار می‌رود.

بهار در تور یونان

بهترین زمان مسافرت به یونان از اواسط ماه آوریل تا اواسط ژوئن می باشد.. در بهار یونان آب و هوای فوق العاده ای دارد و می توانید قبل از اینکه انبوه گردشگران پیدایشان شود، از دیدنیهای یونان لذت ببرید.. هر چند  ممکن است در بهار یونان کمی سرد باشد، جاهایی مثل کرت، پلوپونز، کیکلادز، و جزایر ایونی برای شنا کردن مناسب هستند

انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 71

به "بهترین سفر با تور یونان" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین سفر با تور یونان" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سفر با تور یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید