با زیباترین جزایر تایلند برای سفر

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، جزایر تایلندی که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم، دارای جاذبه‌هایی همچون پوشش گیاهان استوایی، صخره های مرجانی، سواحل ماسه ای سفید رنگ، صخره‌های آهکی و تفریحات دریایی هستند.

با زیباترین جزایر تایلند برای سفر

پارک ملی کو سامت تایلند

کو سامت (Ko Samet) یک پارک ملی می‌باشد که همچنان در آن مکان‌هایی را پیدا کرد که بسته به اینکه دنبال چه نوع تجربه ای دارید امکانات متنوعی را برای گذران تعطیلات به شما در تور ارزان تایلند ارائه خواهد داد. یکی از عالی ترین جاذبه های «کو سامت» سواحل ماسه ای سفید رنگ آن است. بازدیدکنندگان می توانند مناطق خلوت و آرامش بخش یا سواحل پرطرفدار با فعالیت های متنوع را برگزینند. در کو سامت سواحل Ao Noina، Ao Phutsa، Au Nuan و Ao Wai به داشتن محیطی بی سر و صداتر، اقامتگاه هایی دنج تر و مناظر غروب آفتاب زیباتر شناخته شده هستند.

جزیره کو تاروتائو تایلند

جزیره کو تاروتائو (Ko Tarutao) یکی از 51 جزیره ای است که به مجمع الجزایر پارک ملی دریایی تاروتائو در جنوب تایلند تعلق دارد. این جزیره اقامتگاه هایی شامل سایت های مناسب برای کمپ کردن و همچنین خانه های ییلاقی را به صورت اجاره ای در اختیار گردشگران و علاقمندان قرار می دهد. گردشگران می توانند از این محیط بکر و فضای آرام آن لذت برده و کوه های ناهموار و مناظر جنگل را نظاره کنند. لازم به ذکر است که از جمله خاص ترین مناظر این بخش تور تایلند صخره های سنگ آهکی است.

جزیره ساموئی تایلند

جزیره ساموئی (Ko Samui) یکی از پربازدیدترین جزایر تایلند است. امکانات رفاهی فراوانی از خانه های ییلاقی گرفته تا ویلاهای انحصاری و گران قیمت در این جزیره وجود دارد. جشنواره های مختلفی هر ساله در «کو ساموئی» برگزار می شوند که از آن جمله می توان به جشنواره مبارزه بوفالو، جشن هنری 10 ستاره ی ساموئی و نمایشگاه های متعدد خیابانی اشاره کرد که در آن فروشندگان، خوراکی های محلی، لباس و سوغات می‌فروشند.

جزیره پوکت تایلند

استان پوکت (Phuket) شامل یک جزیره بزرگ و چندین جزیره کوچک در سواحل غربی است. خارج از بانکوک، پوکت محبوب ترین منطقه ی توریستی در کل تایلند محسوب می شود و بسیاری از سواحل چشمگیر آن دارای امکانات رفاهی برای بازدیدکنندگان هستند.

انتشار: 31 تیر 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 40

به "با زیباترین جزایر تایلند برای سفر" امتیاز دهید

1 کاربر به "با زیباترین جزایر تایلند برای سفر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با زیباترین جزایر تایلند برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید