فزونی تیم هندبال شاملی برابر طبس، منجیری: از بازی لذت بردم

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران، ملاقات دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و زغال سنگ طبس در چارچوب دور رفت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با فزونی نیروی زمینی شهید شاملی به خاتمه رسید. در این ملاقات که عصر امروز آدینه 17 بهمن برگزار گردید، قرمزپوشان کازرون پیروز شدند، نیمه اول این بازی را با فزونی 18 بر 15 به خاتمه رسانند و در نهایت با نتیجه 32 بر 27 زغال سنگ طبس را شکست دهند.

فزونی تیم هندبال شاملی برابر طبس، منجیری: از بازی لذت بردم

گفتنی است که در این ملاقات دو بازیکن تیم زغال سنگ طبس به علت دریافت 3 تعلیق دو دقیقه ای در نیمه دوم با کارت قرمز داور از زمین اخراج شدند.

مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از پیروزی تیمش مقابل تیم زغال سنگ طبس گفت: از بازی لذت بردم. چون شاهد یک بازی پایاپای بودیم. تبریک می گویم به هر دو تا تیم که یک هندبال زیبا را به نمایش گذاشتند.

وی اضافه نمود: از عملکرد بازیکنان راضی ام. در لحظاتی در دفاع انسجام مان را از دست دادیم و این موضوع رو باید بیشتر پوشش بدهیم.

آزاد منجیری در مورد ملاقات بعد تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی با سپاهان بررسی خوبی خواهیم داشت و نقاط ضعف و قوت تیم خودمان و تیم حریف رو شناسایی می کنیم و احساس می کنم بازی قشنگی خواهد شد.

علیرضا بکماز سرمربی زغال سنگ طبس پس از شکست تیمش در یک ملاقات جذاب و نفس گیر مقابل تیم نیروی زمینی شهید شاملی گفت: بازی نزدیک و قشنگی رو شاهد بودیم و این بازی برای ما خیلی حساس و مهم بود. چون می توانست ما را در جدول امیدوار نگه دارد.

بکماز اضافه نمود: از بازیکنانم تشکر می کنم. از جان و دل مایه گذاشتند و بعد از بازی بدی که در مقابل ذوب آهن داشتیم. نشان دادیم که می توانیم بازی بهتری انجام دهیم. بابت برگشت بازیکنان مان به بازی و به خود باوری ای که رسیدند خیلی خرسند هستم.

وی در مورد ملاقات بعد تیمش مقابل پاس ناجا قم گفت: از امشب فقط به بازی پاس ناجا فکر خواهیم کرد و شش بازی دیگر که داریم را به چشم فینال خواهیم دید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 868

به "فزونی تیم هندبال شاملی برابر طبس، منجیری: از بازی لذت بردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی تیم هندبال شاملی برابر طبس، منجیری: از بازی لذت بردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید