پرطرفدارترین جاذبه های ایتالیا

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، ایتالیا از بهترین کشورهای اروپایی برای سفر به شمار می‌رود. به شما توصیه می‌کنیم در این کشور قایقی شکل سفر نمایید تا مکان‌های تاریخی بیشمار آن را مشاهده نمایید، پاستا و پنه محبوب اصل ایتالیایی را میل نمایید. برای آشنایی با پرطرفدارترین جاذبه‌های این کشور این مقاله را تا آخر بخوانید.

پرطرفدارترین جاذبه های ایتالیا

فواره ی تروی (Trevi)

فواره ی تروی در شهر رم قرار گرفته است و یکی از برجسته ترین نقاط گردشگری ایتالیا محسوب می شود. این فواره ی بلند و زیبا که با استادی تمام ساخته شده است و می توان آن را یک شاهکار هنری در نظر گرفت، شمانل مجسمه هایی از خدای نپتون، تریتون، اسب های درای و یک دختر جوان است. این فواره تا به حال در فیلم های زیادی مثل تعطیلات رومی نشان داده شده است. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه با تور اروپا همراه شوید.

کلیسای جامع فلورانس

یکی از بهترین کلیساهای جامع کشور ایتالیا با سقف زیبای گنبدی که دارد در شهر فلورانس این کشور قرار دارد. این بنا، توسط هنرمند معروف لورنزو گیبرتی و فسلیپو برونلسچی در سال 1367 ساخته شده است. اگر چه بسیاری از مجسمه هایی که برای این کلیسا ساخته شده اند مثل مجسمه ای که میکل آنژ معروف ساخته است، حالا در این کلیسا قرار ندارند و به موزه برده شده اند اما هنوز هم گردشگران می توانند از معماری هنری آن لذت ببرند. خود فلورانس در ناحیه ی توسکانی واقع شده است و به خاطر تاریخ غنی ای که دارد، معروف شده است.

برج کج پیزا

بازدید از ایتالیا بدون دیدن برج کج پیزا کامل نمی شود. این برج کج در پیزا قرار گرفته است و به خاطر معماری منحصر بفردی که دارد، یکی از مقاصد توریستی مشهور این کشور محسوب می شود. مطمئنا تا حالا این برج را در جاهای مختلف دیده اید اما هیچ با خودتان فکر کرده اید که دلیل کج شدن آن چیست؟ این پدیده به خاطر فونداسیون ناکافی آن اتفاق افتاده است و از همان اوایل ساخت آن در قرن دوازدهم کاملا مشهور بود. این انحراف به مرور زمان بدتر شد و سازه را در خطر افتادن قرار داد به طوریکه از سال 1964 تا سال 2008، تلاش های زیادی برای تحکیم آن انجام شد و نتیجه ی خوبی هم داشت؛هم در سر جای خود محکم شد و هم شخصیت کج آن حفظ شده است.

کانال بزرگ ونیز

اولین چیزی که در این شهر به چشم می خورد، گاندولاهایی (نوعی قایق) هستند که تنبل گونه از کانال بزرگ ونیز یکی از رمانتیک ترین شهرهای جهان بالا و پایین می روند. به این شهر بروید و درباره تاریخ پر فراز و نشیب آن، چیزهای زیادی یاد بگیرید.

انتشار: 7 تیر 1396 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 29

به "پرطرفدارترین جاذبه های ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرطرفدارترین جاذبه های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید