تور ایتالیا: بالوتلی به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت نشد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، با وجود حدس هایی که درباره احتمالی بازگشت ماریو بالوتلی به تیم ملی ایتالیا اجرا شده بود، او به اردوی آتزوری دعوت نشد.

تور ایتالیا: بالوتلی به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت نشد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، لیست بازیکنان این تیم برای بازی های پیش روی تیمش در پلی آف جام جهانی 2022 را منتشر کرد که در این لیست برخلاف برآورد هایی که پیش از این انجام شده بود، اثری از نام ماریو بالوتلی مهاجم تیم آدانا دمیراسپور ترکیه نیست.

بالوتلی در اواخر ماه ژانویه در یک جلسه توجیهی که به وسیله مانچینی برای بازیکنان تیم ملی ایتالیا برگزار شده بود، شرکت کرد و به همین علت امیدوار شده بود که برای بازی های ملی ماه جاری به اردوی آتزوری فراخوانده گردد، اما این اتفاق رخ نداد و مانچینی به جای او از ژوائو پدرو مهاجم تیم فوتبال کالیاری دعوت به عمل آورد. چیرو ایموبیله، آندره آ بلوتی و جان لوکا اسکاماکا سه مهاجم دیگر دعوت شده به اردوی لاجوردی پوشان هستند. ژوائو پدرو اگرچه اصالتاً برزیلی است، اما تابعیت ایتالیایی دارد و به همین علت مانند لوئیز فلیپه مدافع لاتزیو ترجیح داده است ایتالیا را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایتالیا که پنج روز دیگر در نیمه نهایی پلی آف جام جهانی میزبان مقدونیه هستند و در صورت پیروزی پنج روز بعد از آن هم باید به مصاف برنده نبرد ترکیه و پرتغال بروند، به توضیح زیر است:

دروازه بان ها: آلسیو کرانیو (کالیاری)، جانلوکا دوناروما (پاری سن ژرمن)، پیرلوئیجی گولینی (تاتنهام) و سالواتوره سیریگو (جنوا)

مدافعان: فرانچسکو آچربی و لوئیز فلیپه (لاتزیو)، آلساندرو باستونی (اینتر)، کریستیانو بیراگی (فیورنتینا)، لئوناردو بونوچی و جورجو کیه لینی (یوونتوس)، جووانی دی لورنتزو (ناپولی)، امرسون پالمیری (لیون)، آلساندرو فلورنتزی (میلان) و جانلوکا مانچینی (رم)

هافبک ها: نیکولو بارلا(اینتر)، برایان کریستانته (رم)، جورجینیو (چلسی)، مانوئل لوکاتلی (یوونتوس)، لورنتزو پلگرینی (رم)، متئو پسینا (آتالانتا)، استفانو سنسی (سامپدوریا)، ساندرو تونالی (میلان)، مارکو وراتی (پاری سن ژرمن)، دومنیکو براردی (ساسولو)، لورنزو اینسینیه (ناپولی)، متئو پولیتانو (ناپولی)، جاکومو راسپادوری (ساسولو)، ماتیا زاکاینی (لاتزیو) و نیکولو زانیولو (رم)

مهاجمان: آندرا بلوتی (تورینو)، چیرو ایموبیله (لاتزیو)، ژوائو پدرو (کالیاری) و جانلوکا اسکاماکا (ساسولو).

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1460

به "تور ایتالیا: بالوتلی به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: بالوتلی به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید