ایکس ویژن، مسیری برای لذت بردن از زندگی می سازد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، ایکس ویژن یکی از برندهای ایرانی در حوزه لوازم خانگی است که بر روی افزایش کیفیت زندگی مشتریان، تمرکز نموده است.

ایکس ویژن، مسیری برای لذت بردن از زندگی می سازد

تقریبا در تمام طول زندگی، همه در کوششیم تا کیفیت زندگی خود را به نوعی افزایش دهیم؛ به زبانی دیگر، هر روز بهتر از دیروز زندگی کنیم. برای اجرای این ایده مجذوب نماینده، راهکارهای بسیاری وجود دارد اما تقریبا تمام راه ها به انتخاب هر فرد در این مسیر بستگی دارد؛ اینکه چگونه زندگی می نماید و دست به انتخاب چه چیزهایی می زند؟

ایکس ویژن کمپین اخیر خود را نیز با شعار بیشتر لذت بردن از زندگی راه اندازی کرد که در آن محصولات فراوریی نو خود را معرفی و نقش هر کدام را در افزایش کیفیت زندگی ما تعیین می نماید.

ایکس ویژن که در سال 1385 به وسیله شرکت مادیران راه اندازی شد، با تکیه بر اعتماد مردم و فراوری محصولات باکیفیت توانست در مدتی کوتاه، جایگاه خود را در میان مصرف نمایندگان تثبیت نموده و به یکی از محصولات مورد اطمینان بازار تبدیل گردد. حال در ادامه قصد داریم مرحله نوی از فعالیت ایکس ویژن که فراوری یخچال و فریزر، لباس شویی و ظرف شویی است را در کمپین اخیر تبلیغاتی شان آنالیز کنیم.

چطور می توان با یخچال ایکس ویژن، بیشتر سفر کرد؟

یخچال همواره یک کالای گران قیمت محسوب می گردد که توانایی بالایی برای خرید آن احتیاج است. تنوع ویژگی ها و قابلیت های متفاوت در یخچال ها نیز قیمت این محصول کاربردی را افزایش می دهد. ایکس ویژن به عنوان یک برند ایرانی که سابقه خوبی در فراوری محصولات الکترونیکی دارد، اخیرا به فراوری یخچال و فریزرهایی روی آورده است که مثل همواره، یک محصول باکیفیت و به ٌصرفه برای مشتریان به شمار میرود.

یکی از نوترین و به روزترین یخچال های ایکس ویژن، مدل S7 است. محصولی تمام اتوماتیک که با بهره گیری از نوترین تکنولوژی های روزدنیا، طراوت و تازگی موادغذایی شما را حفظ نموده و تا حد زیادی از خرابی آن ها جلوگیری می نماید. یخچال مدل S7 مجهز به کمپرسور اینورتر، آبریز و یخ ساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری، درب مینی بار و ظرفیتی 556 لیتری است.

اما مجذوب نماینده ترین ویژگی این یخچال ایکس ویژن، دکمه هالیدی یا تعطیلات این محصول است که با استفاده از تکنولوژی گردش هوای چندگانه، سرمایش و انجماد سریعی را در یخچال ایجاد می نماید. این قابلیت، تازگی مواد غذایی شما را حفظ نموده و به شما یاری می نماید تا بیش ازپیش به سفر بروید و از مسافرت خود لذت ببرید.

چطور می توان با با لباس شویی های ایکس ویژن، بیشتر فیلم دید؟

ماشین لباس شویی یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه محسوب می گردد که به صورت مداوم در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین باید در هنگام خرید، مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های ماشین لباس شویی خوب را تشخیص داد و باتوجه به آن ها محصول موردنظر خود را انتخاب کرد. باید توجه داشت که در صورت انتخاب ماشین لباس شویی مناسب، می توان تا سال های سال و با خیالی راحت، از آن استفاده کرد.

ایکس ویژن یکی از برندهای پیروز ایرانی است که کوشش می نماید لباس شویی هایی با قیمت مناسب و کیفیت خوب را به بازار عرضه کند تا همان طور که گفتیم علاوه بر انتقال یک حس خوب، احتیاج شما را تا سال های سال رفع کند. ماشین های لباسشویی ایکس ویژن دارای ظرفیت شست و شوی متنوع و موتور بدون لرزش و صدا هستند. نمودار مصرف انرژی این محصولات A+++ بوده و در دسته محصولات کم مصرف قرار دارند.

یکی از مزیت های قابل توجه لباس شویی های ایکس ویژن، قابلیت اضافه کردن لباس در حین شست وشو (Add Garment) و برنامه شست وشوی اتوماتیک آن است که به شما یاری می نماید تا در آرامش کامل به سایر فعالیت های روزمره خود مانند فیلم تماشا بپردازید و از زندگی لذت ببرید.

چطور می توان با با ظرف شویی های ایکس ویژن، بیشتر دور هم جمع شد؟

این روزها در میان انواع مختلف لوازم خانگی که در آشپزخانه وجود دارد، ماشین ظرف شویی یکی از محبوب ترین ها محسوب می گردد. بعد از صرف غذا، حتی فکر شستن ظرف ها نیز آزاردهنده است، در چنین شرایطی نقش مهم ماشین ظرف شویی در خانه احساس می گردد. با استفاده از ظرف شویی، نه تنها ظروف با آب کم تری شسته می شوند، بلکه احتمال آسیب تماشا آن ها در حین فرآیند شست وشو نیز از بین می رود.

ایکس ویژن ماشین ظرف شویی های نوی را فراوری نموده است که با نمونه های خارجی در بازار قابل مقایسه و رقابت هستند. ظرف شویی ایکس ویژن با ظرفیت 14 نفر و مجهز بودن به 3 سبد مجزا، یک گزینه مناسب برای ظروف کثیف شما است.

8 برنامه شست وشوی متنوع، قابلیت شست وشوی دو ناحیه ای، برنامه پیش شست وشو برای خیساندن ظروف و تنظیم آغاز شست وشو در زمان دلخواه، از ویژگی های فوق العاده این محصول هستند که به شما یاری می نمایند تا با خیال راحت در دورهمی هایتان به این محصول اطمینان کنید و بیشتر دور هم جمع شوید.

آماده سفر به ترکیه برای تماشای نوترین فیلم نولان هستید؟

کمپین اخیر ایکس ویژن، فقط مختص به معرفی محصولات نو این شرکت نیست. بلکه یک قرعه کشی بزرگ با هدیه ای بی نظیر و خارق العاده، منتظر شما مخاطبان این برند ایرانی است.

تماشای اوپنهایمر (Oppenheimer)، نوترین فیلم کریستوفر نولان به همراه یک هم سفر در برترین سینماهای ترکیه هدیه ویژه ایکس ویژن است که برای برنده شدن و شرکت در قرعه کشی، باید به صفحه لندینگ ایکس ویژن وارد شوید، شماره موبایل خود را تایید کنید و به 3 سوال پاسخ دهید.

تا روز تعیین شدن نتایج قرعه کشی نیز می توانید به صفحه اینستاگرام ایکس ویژن مراجعه و در رقابت ها و چالش های مجذوب نماینده صفحه شرکت کنید. با ایکس ویژن می توانید در این تابستان از زندگی بیشتر لذت ببرید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1661

به "ایکس ویژن، مسیری برای لذت بردن از زندگی می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس ویژن، مسیری برای لذت بردن از زندگی می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید