این فرش مناسب مبلمان شماست!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، گاهی اوقات یک مبلمان قهوه ای دقیقا همان عنصری است که متناسب با سبک و سلیقه شما است.

این فرش مناسب مبلمان شماست!

همواره طراحی دکوراسیون اتاق با وجود مبلمان قهوه ای، کار ساده ای نیست. بخصوص اگر بخواهید طیف تیره آن را با اضافه کردن رنگ در فضا متعادل تر کنید. یکی از برترین روش ها برای این منظور استفاده از فرش است. اما رنگ فرش مناسب برای مبلمان قهوه ای چیست؟ با این مطلب از خبرنگاران همراه باشید.

رنگ فرش مناسب برای مبلمان قهوه ای

انتخاب رنگ فرش مناسب برای مبلمان قهوه ای، فرایند ساده ای نیست و اگر اصول آن را ندانید بسیار زمان بر است. اما باید گفت به زحمت آن می ارزد. چرا که انتخاب یک فرش مناسب می تواند تمام عناصر اتاق را به هم پیوند بزند و گرما و لطافت مطبوعی به فضا ببخشد.

فرشی با مدالیون رنگارنگ، رنگ فرش مناسب برای مبلمان قهوه ای

در واقع فرش های رنگارنگ گزینه مناسبی برای مبلمان قهوه ای نیست. اما فرش هایی که مدالیون رنگارنگ آن در زمینه ای با رنگ کرم احاطه شده باشد، در مقابل مبلمان قهوه ای ترکیب خیره کننده ای می سازد. اگر از چنین ترکیبی به عنوان رنگ فرش خانه خود استفاده کردید حتما یکی از رنگ های فرش را برای کوسن ها انتخاب کنید تا بین آن ها هماهنگی لازم برقرار گردد.

الهام از طبیعت

مبلمان قهوه ای به طور شگفت انگیزی با رنگ های الهام گرفته شده از طبیعت مثل آبی تیره، سبز زمردی و دیگر رنگ های تیره هماهنگ می گردد. وقتی در انتخاب رنگ فرش خود از طبیعت الهام می گیرید، انگار طبیعت را به خانه آورده اید و در آنجا قدم می زنید.

رنگ خاکستری

شاید خاکستری تیره به سختی با یک مبل قهوه ای هماهنگ گردد اما برعکس طیف ملایم آن ترکیب زیبا و مدرنی می سازد. بنابراین، خاکستری روشن را می توان به عنوان یک رنگ فرش مناسب برای مبلمان قهوه ای در نظر گرفت. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب بدون مبلمان، خانه ای شیک و زیبا داشته باشید! سر بزنید.

ترکیب سرمه ای در رنگ فرش، رنگ فرش مناسب برای مبلمان قهوه ای

سرمه ای و قهوه ای ترکیب بسیار زیبا و هماهنگی می سازند. اما در صورتی می توانید از آن به عنوان رنگ فرش مناسب برای مبلمان قهوه ای خود بهره ببرید که فضای اتاقتان سرشار از نور طبیعی باشد. در غیر این صورت محیط اتاق نمای تیره ای به خود می گیرد.

رنگ فرش مناسب برای مبلمان لمسه کاری شده

اگر مبلمان قهوه ای شما لمسه کاری یا تزیینات دیگری دارد، انتخاب یک فرش ساده در رنگ های روشن مثل کرم مناسب تر است. رنگ کرم، کلاسیک ترین انتخاب برای فرش در کنار مبلمان قهوه ای است. اما برای آنکه ترکیب این دو رنگ جلوه گرم تری داشته باشد، بهتر است از فرش های طرح دار بهره ببرید. بنابراین شما باید علاوه بر انتخاب رنگ فرش مناسب، به بافت و الگوی آن هم توجه کنید.

سایه ای از آبی در رنگ فرش

شما می توانید سایه ای از آبی را در رنگ فرش مناسب برای مبلمان قهوه ای خود بگنجانید. به عنوان مثال فرشی که در تصویر می بینید، با وجود ترکیبی از رنگ های کرم و بژ جلوه ای خنثی دارد، اما سایه هایی از رنگ آبی روشن تنوع و لطافت بیشتری به آن بخشیده است. برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید به مطلب یکبار برای همواره خانه خود را شیک کنید سر بزنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ترفندهای تزیین خانه با وسایل مقرون به صرفه را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1521

به "این فرش مناسب مبلمان شماست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این فرش مناسب مبلمان شماست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید