تور برزیل ارزان: انتقال کوتینیو به استون ویلا قطعی شد، تجدید ملاقات ستاره برزیل و جرارد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا از این تیم جدا می گردد تا ادامه فصل را به صورت قرضی در ویلاپارک سپری کند.

تور برزیل ارزان: انتقال کوتینیو به استون ویلا قطعی شد، تجدید ملاقات ستاره برزیل و جرارد

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به گزارش گاردین، باشگاه استون ویلا پذیرفته است که با قراردادی قرضی، فیلیپه کوتینیو را از بارسلونا تا انتها فصل به خدمت بگیرد.

مذاکرات طرفین برای انتقال بازیکن به ویلاپارک از چند روز قبل شروع شده بود و امروز (آدینه) دو طرف در خصوص جزئیاتی مانند شیوه پرداخت حقوق کوتینیو توافق کردند.

این جابه جایی کوتینیو را به هم تیمی سابقش در لیورپول یعنی استیون جرارد که اکنون سرمربی استون ویلاست، ملحق می نماید. این دو نفر در فاصله سال های 2013 تا 2015 هم تیمی بودند و جرارد روز گذشته با توصیف کوتینیو به عنوان یک فوتبالیست خاص، رضایت خود را از جذب این بازیکن 29 ساله نشان داد.

کوتینیو سال 2018 با قراردادی که رقم پایه آن 106 میلیون پوند بود به بارسلونا پیوست و به گران ترین بازیکن تاریخ این تیم هم تبدیل شد، اما در جمع بارسایی ها روزها پرفروغی نداشت و در این مدت هم یک فصل به صورت قرضی برای بایرن مونیخ بازی کرد. بارسلونا تابستان سال 2019 نسبت به فروش کوتینیو اقدام کرد، اما هیچ تیمی پیدا نشد که رقم موردنظر این باشگاه را برای خرید او بپردازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1315

به "تور برزیل ارزان: انتقال کوتینیو به استون ویلا قطعی شد، تجدید ملاقات ستاره برزیل و جرارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: انتقال کوتینیو به استون ویلا قطعی شد، تجدید ملاقات ستاره برزیل و جرارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید