انتشار ویدیویی جنجالی از گریزمان و دمبله و تمسخر ژاپنی ها؛ نژادپرستی از نوع فرانسوی!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خبرگزاری خبرنگاران- پس از حذف فرانسه از یورو 2020، هر روز ابعاد جدیدی از حواشی گسترده اردوی خروس ها منتشر می گردد.

انتشار ویدیویی جنجالی از گریزمان و دمبله و تمسخر ژاپنی ها؛ نژادپرستی از نوع فرانسوی!

به گزارش خبرنگاران، آنتوان گریزمان یکی از مخالفان سرسخت بازگشت کریم بنزما به اردو تیم ملی فرانسه بوده است. بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه چه از نظر سبک بازی و چه از نظر تبلیغاتی به معنی محدود شدن گریزمان در ترکیب تیم دیدیه دشان شده است. با حضور بنزما دیگر گریزمان نفر اول خط حمله فرانسه نبود و این بازیکن به طور واضح نارضایتی خود از این موضوع را به اطلاع دشان و سایر بازیکنان فرانسه رسانده است. به نقل از دیلی استار؛ دقیقا پس از فاش شدن اختلاف گریزمان و بنزما، ویدیویی قدیمی از ستاره بارسلونا در کنار عثمان دمبله در شبکه های اجتماعی لو رفت و به طور گسترده به اشتراک گذاشته شد. این ویدیو که احتمالا به یکی از سفرهای بارسلونا به شرق آسیا (سال 2019) مربوط می شود، محتوای کاملا نژادپرستانه دارد. در این ویدیو، عثمان دمبله به تمسخر ظاهر و زبان مردم شرق آسیا می پردازد و گریزمان با خنده، او را همراهی می نماید.

در این فیلم کوتاه که به وسیله دمبله گرفته شده، 3 مرد احتمالا ژاپنی که گمان می رود تکنسین هتل هستند همراه با گریزمان در کادر دوربین حضور دارند. این سه مرد سعی می نمایند تلویزیون را برای بازی دمبله و گریزمان آماده نمایند. در این ویدیو، دمبله خطاب به گریزمان می گوید:

این چهره های زشت اینجا هستند تا تو بتوانی بازی مورد علاقه ات (PES) را بازی کنی. خجالت نمی کشی؟

این چه زبان عقب مانده ای است؟ آیا شما از نظر تکنولوژی در کشور خودتان پیشرفته هستید یا نه؟

هنوز معین نیست این ویدیو چگونه پس از حداقل دو سال به بیرون درز نموده است. عثمان دمبله و آنتوان گریزمان باید منتظر عواقب این رفتار نژادپرستانه خود باشند.

ابتدا این شائبه وجود داشت که تاریخ این فیلم تازه باشد ولی از روی مدل موی گریزمان می توان دریافت کرد که فیلم نمی تواند تازه باشد و به تور ژاپن بارسلونا در سال 2019 بر می شود. زمانی که بارسا به خاطر قرارداد با اسپانسر ژاپنی خود راکوتن، سفری تبلیغاتی به ژاپن داشت و البته دو بازی هم در راکوتن کاپ انجام داد.

اتفاقی که همزمان با پیوستن آنتوان گریزمان به بارسلونا بود. ستاره فرانسوی با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو اتلتیکو را به مقصد بارسا ترک نموده بود و با این تیم هم راهی ژاپن شد. در این ویدیوی جنجالی عثمان دمبله کسی است که با گوشی خود فیلم می گیرد و گریزمان هم در تصویر معین است. در این کلیپ سه مرد ژاپنی(یک تکنیسین و هم دو کارمند هتل) در تلاشند تا تلویزیون اتاق این دو بازیکن را راه اندازی نمایند. هدف این بود که دمبله و گریزمان بتوانند پلی استیشن بازی نمایند.

دمبله در این ویدیو ابتدا چهره تکنسین آسیایی که به همراه دو کارمند هتل در حال برطرف مشکل تلویزیون اتاق شان در هتل هستند را مسخره و آنها را زشت خطاب می نماید. او خطاب به آنتوان گریزمان می گوید: همه این زشت ها اینجا هستن برای اینکه تو بتوانی PES (بازی کامپیوتری Pro Evolution Soccer که گریزمان عاشقش است) بازی کنی، شرم نمی کنی؟.

دمبله سپس زبان افراد مدنظر را به سخره می گیرد و می گوید:این چه نوع زبان عقب مانده ای است؟ آیا از نظر فنی در کشور خودتان پیشرفته هستید یا نه؟. در این ویدیو چهره دمبله معین نیست و تنها پای او قابل مشاهده است اما گریزمان چندین بار بر میشود و با خنده حرف هایی نامفهوم می زند.

دیلی استار نوشته است که در این مورد با فدراسیون فوتبال فرانسه و هم باشگاه بارسلونا تماس گرفته تا نظرشان را جویا شود. باید منتظر روزهای آینده ماند و دید که این ویدیو چه عواقبی برای دو بازیکن فرانسوی بارسا خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1117

به "انتشار ویدیویی جنجالی از گریزمان و دمبله و تمسخر ژاپنی ها؛ نژادپرستی از نوع فرانسوی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار ویدیویی جنجالی از گریزمان و دمبله و تمسخر ژاپنی ها؛ نژادپرستی از نوع فرانسوی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید