الحاق 76 هکتار از محدوده تبریز به بخش باسمنج

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 9 تبریز گفت: افزون بر حریم شهری تبریز، 76 هکتار از محدوده قانونی تبریز نیز به بخش تازه باسمنج الحاق شده است.

الحاق 76 هکتار از محدوده تبریز به بخش باسمنج

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛بهرام نسیانی پیش از ظهر امروز در جلسه فوق العاده کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: مراکز درمانی همانند بیمارستان مردانی آذر و بسیاری از تعهدات ما در قبال افراد حقیقی در مصوبه هیئت وزیران به بخش باسمنج الحاق شده است که علاوه بر بحث های فنی و شهرسازی، از نظر آسیب های اجتماعی نیز متضرر خواهیم شد.

وی اضافه نمود: 99.5 هکتار از اراضی شرق تبریز را با کاربری مسکونی و باغ به مردم بدهکار هستیم که در این الحاق قرار گرفته است.

شهردار منطقه 9 تبریز توضیح داد: با محاسبات امروز اگر بخواهیم به تعهداتمان عمل کنیم، ارزش این 99.5 هکتار، 4457 میلیارد تومان است.

وی اضافه نمود: اضطراب صاحبان سهم، بخصوص سهم های کوچک به ما فشار می آورد و در کنار ساخت وسازهای غیرمجاز نیز در این مدت شدت گرفته است که هیچ نظارتی از سوی شهرداری باسمنج بر این موضوع وجود ندارد.

نسیانی اعلام نمود: در دوره چهارم شورای شهر طوماری با نزدیک به شش هزار امضا از طرف مردم باسمنج برای الحاق به تبریز تهیه شد که علاقه مند به حضور در تبریز بوده و حتی بعضی از ساکنان باسمنج در شهرک یاغچیان ساکن هستند.

وی یادآور شد: به جز بعضی افراد خاص که دنبال منافع خودشان هستند، قاطبه مردم علاقه مند به شهر تبریز هستند. امکانات و فضاهای شهری، اتوبوسرانی و ... از طرف تبریز تامین شده است و در کنار آن مردم علاقه مند به ارزش اضافه نموده حاصل از الحاق باسمنج به تبریز هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1248

به "الحاق 76 هکتار از محدوده تبریز به بخش باسمنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحاق 76 هکتار از محدوده تبریز به بخش باسمنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید