افشاگری پیشکسوت فوتبال علیه پیروانی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، بعد از حمله امروز افشین پیروانی به امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان در مقام پاسخگویی برنیامد و این ماموریت را به کریم بوستانی سپرد.

افشاگری پیشکسوت فوتبال علیه پیروانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، کریم بوستانی که از جمله پیشکسوتان خوشنام فوتبال است و در تیم ملی و استقلال، مربی دروازه بانان بوده، ناگفته هایی را از دوران حضور افشین پیروانی در تیم ملی فاش کرده و از سرپرست فعلی پرسپولیس خواسته که جوابگوی ابهاماتی که درباره خودش وجود دارد، باشد. حرف های مربی اسبق دروازه بان های تیم ملی و استقلال را در ادامه می خوانید:

  • چه کسی خبرها را بیرون می برد

اینکه امیر قلعه نویی گفته برای انتخاب افشین پیروانی به عنوان دستیار در تیم ملی تحت فشار نبوده، کاملاً درست است و من هم شهادت می دهم. واقعیت این است که قلعه نویی هیچ شناختی از ایشان نداشت و در هیچ کجا با او کار نکرده بود و به توصیه یک پیشکسوت - داریوش مصطفوی - گوش کرد و پیروانی که تجربه ای در مربیگری را نداشت را به عنوان یکی از دستیارانش انتخاب کرد و نمی دانست که پیروانی چه خصوصیات اخلاقی دارد، یادمان نمی رود در جلسه اول برای انتخاب بازیکنان تیم ملی چه کسی لیست تیم ملی را آنلاین به دوستان خبرنگارش فرستاد!

  • حاضر نبودی به تهران برگردی

پیروانی وقتی به تیم ملی آمد که هیچ کاری نداشت و هیچ پیشنهادی هم در کار نبود. همانطور که بعداً وقتی یکی دو سال مربیگری کرد و تماشاگران در استادیوم از خجالتش درآمدند، از دور خارج شد و الان کسی تیم نونهالان را هم به او نمی دهد!

  • با این حرف ها گنده نمی شوی

اینکه یک نفر مدام به طرف یک مربی پیروز سنگ پرتاب می کند، مثل یک تاکتیک بچگانه است. پیروانی به هر بهانه ای قلعه نویی را مخاطب قرار می دهد و می خواهد دعوا راه بیاندازد که قلعه نویی هم به او جواب بدهد و گنده شود! آقای پیروانی با این اتهام ها و حرف های بی اهمیت، گنده نمی شوی. بهتر است یک راه دیگر برای محبوبیت پیدا کنی.

  • بازی پرسپولیس و سپاهان پنج شنبه در کمیته استیناف بررسی می شود
  • بیا و از اینستاگرام پرسپولیس حرف بزن

کسی که یک سری اتهامات واهی درباره قهرمانی استقلال مطرح می کند، منتظر پاسخ مناسب هواداران استقلال باشد. میلیون ها هوادار آبی خودشان می دانند که چطور به این اتهام های بی اساس جواب بدهند. اما آقای پیروانی بیا و از صفحه اینستاگرام پرسپولیس بگو که حدود 2 سال با آن تجارت می کردی و از درآمد سرسام آور این صفحه نمی گذشتی. بگو که چرا مدیر عامل سابق پرسپولیس از خانم الف. ب شکایت کرد و چقدر دوندگی کرد که این صفحه را از شما بگیرد. چرا درباره صدها میلیون تومان پولی که متعلق به باشگاه پرسپولیس بود و به حساب شخصی دیگران می رفت، حرفی نمی زنی؟ چرا جریان بیلبورد بزرگراه کردستان را برای پرسپولیسی ها توضیح نمی دهی؟

همه می دانند که در پرسپولیس چطور سرپرست شدی و چطور در فضای مجازی عده ای اجیر شده بودند که زیرپای سرپرست سابق را خالی کنند. اگر آنها و بقیه بخواهند ناگفته ها را بگویند که باید از فوتبال بروی!

  • چرا کمیته اخلاق محرومت کرد؟

پیروانی که اینقدر به افشاگری علاقه دارد، بد نیست یک بار ماجرای سرپرستی در تیم ملی و داستان محرومیتش توسط کمیته اخلاق را تعریف کند. از خودش دفاع کند و بگوید چه شد که آن حکم محرومیت سنگین برایش صادر شد؟ آقای پیروانی، این روزها هم می گذرد فقط امیدوارم چند سال بعد پشت سر آن کننده ای که برای رفع حکم محکومیتت رایزنی کرد، حرف نزنی و حرمت لطفی که به تو کرد را نگه داری!

ایشان انگار کم حافظه است، امیر قلعه نویی هیچگاه جایگزین مرحوم حجازی نشد. من در جام ملتهای آسیا در کویت همبازی حجازی بودم و آنقدر به اخلاقیات تاکید داشتند که مثل بعضی ها دنبال چرک بازی و شارلاتان بازی باشد. در خاتمه هم باید بگویم ایشان مقصر نیست. تقصیر اصلی را امثال اقای دادرس دارند که اینها را بدون ماده قانونی می بخشند تا اینگونه بزرگ و کوچکی و حرمتها شکسته شود

  • حمله باورنکردنی پیروانی به قلعه نویی | از قرارداد 10میلیاردی تا ماجرای حجازی و ویدئوی رختکن
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 348

به "افشاگری پیشکسوت فوتبال علیه پیروانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری پیشکسوت فوتبال علیه پیروانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید