اشتباه بچه گانه آل کثیر صدای سیدجلال حسینی را درآورد!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سیدجلال حسینی روز دوشنبه در گفت وگویی رادیویی در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر، گفت: ملاقات های دشواری را سپری کردیم. حتی در مقطعی شرایط سخت شده بود، اما بازیکنان جدید ما خودشان را پیدا کردند. یک بازی سخت هم مقابل گل گهر پیش رو داریم. امیدوارم که در این چند روز تمرینات خوبی را انجام دهیم و عملکرد خوبی در مقابل حریف داشته باشیم.

اشتباه بچه گانه آل کثیر صدای سیدجلال حسینی را درآورد!

وی در خصوص اینکه پرسپولیس مالی بازی می نماید، اضافه نمود: الان تیم ها از نظر فنی به هم نزدیک هستند. در بسیاری از ملاقات ها گل های کمی رد و بدل می گردد. پیکان کار را برای همه تیم ها سخت نموده بود و مقابل ما هم عملکرد خوبی داشت. تعداد گل مهم نیست بلکه اصلی ترین، موضوع کسب 3 امتیاز است که به هدفمان رسیدیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تاکتیک پرتاب اوت های بلند، خاطر نشان کرد: این تاکتیک دیگر شناخته شده است. حریف را خوب بررسی نموده بودیم و توانستیم تا حدودی کنترل کنیم.

وی در خصوص اینکه مهاجمان پرسپولیس تحت فشار هستند، اعلام کرد: یک اشتباه بچگانه از عیسی آل کثیر موجب شد تا به مشکل برخوریم. هم تیم به مشکل خورد هم سایر بازیکنان. وقتی آن مشکل پیش آمد فشار روی سایر مهاجمان آمد. کار اشتباه عیسی کل تیم را تحت فشار قرار داد. دوره سختی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم، آرمان رمضانی و علی شجاعی و سایر بازیکنان شرایط را درک نمایند و خودشان را به شرایط ایده آل برسانند.

حسینی در خصوص مصدومیت حسین کنعانی زادگان گفت: حسین بازیکن تیم ملی است و مصدومیت ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. کمال کامیابی نیا چند بازی کنار من است که تمرکز بالایی داشت و توانست به تیم یاری کند. امیدوارم حسین هم زود بهبود یابد.

وی در رابطه با پرداختی های باشگاه به بازیکنان، گفت: مسائلی وجود دارد که به راحتی حل نمی گردد. پرونده هایی از قبل وجود دارد که کار سخت می گردد. بازیکنان کوشش می نمایند، اما کمترین دریافتی و دستمزد را داشتند. دریافتی ها حدود 20 درصد است. روز گذشته جعفر سمیعی مدیرعامل و مجید صدری رییس هیات مدیره، قول دادند مسائل حل گردد. لیگ، سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم. امیدوارم به گونه ای برنامه ریزی گردد تا در آینده پرسپولیس به مشکل نخورد.

وی در خصوص اقدامات هواداران استقلال و پرسپولیس اضافه نمود: این کار درست نبود. از مدیران تیم ها خواهش می کنم ورود نمایند و با هواداران صحبت نمایند. نمی دانم این مسائل از کجا نشات می گیرد. گاهی بیان بعضی موارد، موجب می گردد این اتفاقات رخ دهد. هواداران 2 باشگاه شرایط را درک نمایند و از این کار ها ننمایند.

کاپیتان با تجربه سرخپوشان در خصوص حضور در ملاقات یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند گفت: روز گذشته بازی کردیم. امروز ریکاوری در برنامه داریم و فردا هم تمرین داریم. به همین خاطر من نیستم. خوشحالم که این کار صورت می گیرد. مهرداد و علی عزیز همواره در کنار ما بودند و هیچکس درگذشت آن ها را باور ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 882

به "اشتباه بچه گانه آل کثیر صدای سیدجلال حسینی را درآورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه بچه گانه آل کثیر صدای سیدجلال حسینی را درآورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید