اسپالتی: ناینگولان تفاوت را رقم زد، وقتی می برید، هر کاری آسان می گردد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سرمربی رم از رجحان و صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا ابراز خوشحالی کرد و به تمجید از ناینگولان پرداخت.

اسپالتی: ناینگولان تفاوت را رقم زد، وقتی می برید، هر کاری آسان می گردد

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی، سرمربی رم پس از فزونی 4 برصفر تیمش مقابل سامپدوریا در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا به تحسین شاگردان خود پرداخت.

او گفت: مانند چند بازی اخیر بازی کردیم اما سامپدوریا در نیمه اول خیلی خوب پرس کرد و با انتقال سریع توپ، رم را به دردسر انداخت.در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم. رویی خیلی خوب کار کرد و می توانست فضاهای بیشتری را پوشش دهد اما به دلیل خستگی در اواخر بازی کم آورد.

اسپالتی در ادامه به تمجید از ناینگولان و ژکو، 2 بازیکن موثر تیمش پرداخت و اضافه نمود: ناینگولان تفاوت را ایجاد کرد. او قدرتمندانه بازی می نماید و می تواند در هر پستی به میدان برود. اگر ناینگولان را تحت فشار قرار دهید به دردسر می افتد اما وقتی آزاد باشد، می دود و بهترین بازی ممکن را انجام می دهد. فیزیک و وزن ژکو ایده آل است و عجیب به نظر می رسد که با این فیزیک چگونه به سرعت جا به جا می گردد.

سرمربی رم گفت: وقتی نتایج بر وفق مراد تیم باشد، هر کاری آسان می گردد.اگر موقعیت های حریف گل می شد به دردسر می افتادیم اما گل فوق العاده ناینگولان کارمان را آسان کرد. به طور کلی به تمام بازیکنان تیمم اعم از اصلی و ثابت افتخار می کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 171

به "اسپالتی: ناینگولان تفاوت را رقم زد، وقتی می برید، هر کاری آسان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: ناینگولان تفاوت را رقم زد، وقتی می برید، هر کاری آسان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید