آرامشی دلپذیر در هتل های شناور جهان

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، راستش این خیلی خوب است که بتوانیم راه های مختلفی برای اقامت چند روزه را در کشور مقصدمان امتحان کنیم. مثلاً اگر می خواهیم به یک شهر ساحلی برویم چرا خودمان را محدود به همان جای همیشگی کنیم؟

آرامشی دلپذیر در هتل های شناور جهان

تا به حال اقامت در هتلی که روی آب شناور باشد را تجربه کرده اید؟ چه چیز سراغ دارید که بتواند بیشتر از این به شما آرامش ببخشد؟ هتلی که روی آب شناور است؟ با صدای امواج می خوابید و با نسیم خنک از خواب بیدار می شوید. این یک تجربه جدید از سفر است. کنار منظره ای فوق العاده دیدنی که روحتان را تازه می کند. به خصوص اگر در پاییز باشد که نه هوا سرد است و نه آفتاب سوزان و نه هوای ساحل شرجی. در این مقاله از صفحه گردشگری مجله می خواهیم زیبا ترین هتل های شناور جهان را به شما معرفی کنیم که در سفرتان به این کشورها سراغ آن ها رفته و خاطره خوشی برای خود ثبت کنید. با دلتا همراه باشید.

چرا هتل های شناور؟

راستش این خیلی خوب است که بتوانیم راه های مختلفی برای اقامت چند روزه را در کشور مقصدمان امتحان کنیم. مثلاً اگر می خواهیم به یک شهر ساحلی برویم چرا خودمان را محدود به همان جای همیشگی کنیم؟ از این رو انتخاب هتل های شناور انتخاب درجه یکی برای اقامت است. هم فال است و هم تماشا. هرچند سلیقه های متفاوتی وجود دارد که برای خاطره انگیز تر کردن سفر، بی شک می توان از آن ها بهره برد. اما اگر شما هم از یکنواختی خیلی دل خوشی ندارید، این موارد از هتل های شناور جهان را به خاطر بسپارید تا در سفر پاییزتان از آن ها بهره ببرید.

آف پاریس سن، فرانسه

یک هتل شیک از هتل های شناور جهان که مکان شگفت انگیزی برای یک استراحت فارغ از روزمرگی است هتل آف پاریس سن (Hotel Off Paris Seine) در کشور فرانسه است. روی رودخانه سِن قرار گرفته و با طراحی زیبایی که دارد سفر شما را بسیار لذت بخش تر از سفر های قبلی تان می کند.

مانتا ریزورت، تانزانیا

در تانزانیا، هتلی بی نظیر برای خلوت کردن و استراحتی منحصر به فرد وجود دارد. هتل مانتا ریزورت (The Manta Resort) با طراحی سبک سوئدی اش، پذیرایی و حمام را همردیف با سطح آب قرار داده. روی سقف آن می توانید آفتاب بگیرید و از همه بهتر، در اتاق خوابی بخوابید که زیر سطح آب ساخته شده و می توانید حرکت موجدات دریایی را زیر گوشتان احساس کنید. فقط نمی دانم اگر کوسه ای نیمه شب از پنجره اتاق خوابتان به شما خیره شود چه خواهید کرد؟!

فلوت هاوس ریور کوای، تایلند

رودخانه کوای در تایلند یک هتل شناور با نام فلوت هاوس ریور کوای (The Float House River Kwai Resort) دارد که از چوب درخت بامبو ساخته شده است. اینجا در واقع 12 سوئیت دارد با سقف های کاهگلی که هر کدام شان محلی برای آفتاب دریافت و یک تراس مختص به خود دارند. تفریحگاهی هم آنجا هست با تفریحاتی نظیر فیل سواری، کوهنوردی و کایاک سواری و…

تاج لیک پلس، هند

در شهر اودایپور (Udaipur) هند هتل شناوری وجود دارد که به ونیز شرق شهرت یافته. عمارتی سفید و درخشان که در مرکز دریاچه ای زیبا قرار گرفته و منظره زیبایی را به وجود آورده است. نام این هتل شناور تاج لیک پلس (Taj Lake Palace) است که چشم اندازی فوق العاده به مناظر اطراف دارد. اینجا همان هتلی است که تصویرش را هم در فیلم 1983 جیمز باند دیده اید.

کینگ پاسیفیک لوج، کانادا

در سواحل دریاچه بریتیش کلمبیا هتلی به نام کینگ پاسیفیک لوج (King Pacific Lodge) قرار گرفته است که اطرافش را جنگل های انبوه فرا گرفته است. چه چیزی بهتر از آب شفاف و ساحلی تماشایی سراغ دارید که بتواند لذت یک سفر عالی را در یکی از هتل های شناور جهان به شما بدهد؟ 17 اتاق و سوئیت دارد و اگر طرفدار یک استراحت لاکچری هستید می توانید از طریق هواپیما های شناور به آنجا بروید.

سان بورن لندن

سان بورن لندن (Sunborn London) هتل شناوری است که روی یک کشتی سفید رنگ تفریحی قرار گرفته و که یک دماغه بلند و شیب دار و قاب های شیشه ای کرِم رنگ دارد. در این کشتی بدون موتور تلاش شده تا شما به یاد کشتی های قدیمی لوکس و گرانقیمت بیفتید و هرچه بیشتر از استراحت در این مکان لذت ببرید.

بوت هتل فورتونا، مجارستان

در کشور مجارستان هتلی شناور وجود دارد که یکی از زیبا ترین هتل های شناور جهان است. بوت هتل فورتونا (Boat Hotel Fortuna) که روی رودخانه دانوب قرار گرفته. در واقع یک کشتی شناور است که نور پردازی های آن درشب بی نظیر است. پارک دیدنی سنت ایستوان نیز در همان نزدیکی است که می توانید ساعت های خالی خود را در آنجا سپری کنید.

جیلی لانکانفوشی، مالدیو

اولین تفریحگاه در مالدیو، هتل جیلی لانکانفوشی (Gili Lankanfushi)، است که از کلبه های شناور روی آب به وجود آمده است. 44 خانه از چوب در این هتل قرار گرفته است که بسیار هم دیدنی است. گردشگران می توانند روی تراس آفتاب بگیرند و به اسنورکلینگ، اسکی روی آب و غواصی هم بپردازند. همچنین دیدن دلفین ها هم از دیگر تفریحات این هتل شناور است.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 170

به "آرامشی دلپذیر در هتل های شناور جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامشی دلپذیر در هتل های شناور جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید