کوالالامپور یکی از ابر شهرهای آسیا به همراه ویدیو

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، با ویدیو کوالالامپور، شهر نورانی آسیا را ببینید!

این که بخواهیم از منظر ویدیو کوالالامپور به تماشا پرجمعیت ترین شهر مالزی که اتفاقا مرکز آن نیز هست برویم، شاید برای دقیقه ای بتواند فقط با گوشه ای از جاذبه ها و شگفتی های این شهر مدرن و نورانی ما را آشنا کند. باید به خودتان قول بدهید که روزی از این شهر و جاذبه هایش تماشا کنید. اگر هم که قبلا این شهر را دیده اید، می دانید که کوالالامپور ارزش دوباره تماشا را دارد. کوالالامپور در حدود 2 میلیون نفر در خود جمعیت دارد و یکی از دنیاگرد پذیر ترین شهرهای آسیا و دنیا است. ویژگی های بسیاری باعث شده است که کوالالامپور رشد مالی صعودی و چشمگیری در این اواخر داشته باشد.

کوالالامپور یکی از ابر شهرهای آسیا به همراه ویدیو

البته این رشد اصلا هم دور از فکر نیست زیرا با یک نگاه سطحی به آسمان خراش ها و ساختمان های بزرگ این شهر می توان به این که این شهر در آینده ای دور تبدیل به یکی از ابر شهر های دنیا و آسیا می گردد. آیا می دانستید که کوالالامپور یکی از شهرهایی است که در آن مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک برگزار می گردد؟ در واقع این شهر از سال 1990 به بعد در برگزاری همچین مسابقات و رویدادهای ورزشی حضوری فعال و پر رنگ داشته است. بلندترین برج دو قلوی دنیا، برج های دو قلوی پتروناس نیز در این شهر قرار دارند. بیشتر گردشگرانی که به این شهر سفر نموده اند اعتقاد دارند که کوالالامپور شب های زیبایی دارد.

برج های بلند و نورانی، فروشگاه های زیبا، ساختمان های قشنگ، مراکز تماشای و مجذوب کننده، رستوران های خیابانی، … همه این ها زیبایی بی نظیر کوالالامپور سبب شده اند که این شهر در خاطر همه بازدیدکنندگانش بماند. اگر شما هم علاقه مند به تماشا کوالالامپور شده اید، با ما در خبرنگاران همراه باشید.

ویدیو کوالالامپور

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1706

به "کوالالامپور یکی از ابر شهرهای آسیا به همراه ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوالالامپور یکی از ابر شهرهای آسیا به همراه ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید