میانه اجاره ماهانه در کرج ، هشتگرد گران تر از گلشهر!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران، بر اساس داده های موجود در جدول زیر، گوهردشت، فردیس در کنار محلات باغستان و اندیشه با میانه اجاره ماهانه در کانال دو میلیون تومان از منطقه ها مقرون به صرفه کرج برای خرید خانه هستند.

میانه اجاره ماهانه در کرج ، هشتگرد گران تر از گلشهر!

بعلاوه شهر نو اندیشه و محله گلشهر با میانه اجاره حدود سه میلیون تومان برای یک آپارتمان 80 متری از دیگر منطقه ها مقرون به صرفه کرج برای اجاره نشینی محسوب می شوند.

بنا بر آگهی های پلتفرم دیوار در نیازمندی های مسکن استان البرز میانه اجاره آپارتمان 80 متری در 10 روز گذشته (هفته دوم مهر) در محله شاهین ویلا چهار میلیون تومان، محمدشهر و شهرک بنفشه حدود 4.4 میلیون تومان و مارلیک با میانه اجاره 4.9 میلیون تومان ثبت شده است.

میانه اجاره آپارتمان در محله های ساماندهی و مهرویلا در نیازمندی های دیوار 5.2 میلیون تومان ثبت شده است. مهرشهر - فاز 4 و شهر نو هشتگرد و مشکین دشت از محلاتی هستند که با میانه اجاره ماهانه در محدوده 5.2 میلیون تومان الی 5.8 میلیون تومان ثبت شده اند.

منظریه و کوی مهر و مهرشهر - فاز 1 از آن دسته محلات کرج هستند که بر اساس آگهی های دیوار میانه اجاره در این محلات در کانال 6 میلیون تومان ثبت شده است.

محلاتی که با میانه اجاره در کانال هفت میلیون تومان اعلام شده اند محلات مهرشهر - فاز 3 با میانه اجاره 7 میلیون تومان و شهرک ابریشم و کمال شهر با قیمت 7.6 میلیون تومان و کوی زنبق با میانه اجاره 7.7 میلیون تومان ثبت شده است.

در بین محلاتی که در آگهی های سایت دیوار ثبت شده اند میانه اجاره آپارتمان در ماهدشت 8 میلیون تومان و کیان مهر 8.8 میلیون تومان ثبت شده است که از سایر محلات میانه اجاره بالاتری را دارد.

در جدول زیر میانه اجاره ماهانه آپارتمان در بعضی از منطقه ها کرج و حومه را مشاهده می کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1236

به "میانه اجاره ماهانه در کرج ، هشتگرد گران تر از گلشهر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانه اجاره ماهانه در کرج ، هشتگرد گران تر از گلشهر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید