لیگ برتر انگلیس، فزونی منچسترسیتی مقابل برنتفورد با حضور 8 دقیقه ای سامان قدوس

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، شاگردان پپ گواردیولا در بیستمین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل تیم برنتفورد، پیروز به کسب یک پیروزی خارج شدند.

لیگ برتر انگلیس، فزونی منچسترسیتی مقابل برنتفورد با حضور 8 دقیقه ای سامان قدوس

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها میهمان تیم برنتفورد بود و توانست میزبان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

در این بازی که پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی 11 نفر ترکیب اصلی را از ابتدا تا خاتمه در میدان نگه داشت، فیل فودن در دقیقه 16 با پاسی از کوین دی بروینه تنها گل مسابقه را به ثمر رساند. بعد از او آیمریک لاپورته هم در دقیقه 87 گلی دیگر به ثمر رساند که VAR آن را مردود اعلام نمود.

در این بازی سامان قدوس هافبک هجومی ایرانی تیم فوتبال برنتفورد در دقیقه 82 به جای دومنیک تامپسون به میدان رفت و آخرین بازیکن تعویضی تیمش بود.

سیتی با کسب شانزدهمین برد خود در بیستمین بازی اش، 50 امتیازی شد و با توجه به توفق دو رقیب اصلی اش چلسی و لیورپول در این هفته، حاشیه امنیت خود در صدر جدول رده بندی را به 8 امتیاز افزایش داد و سال را با اختلافی قابل توجه نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی به سرانجام رساند. قدوس و یارانش هم با همان 20 امتیازی که از قبل داشتند در رده چهاردهم باقی ماندند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1392

به "لیگ برتر انگلیس، فزونی منچسترسیتی مقابل برنتفورد با حضور 8 دقیقه ای سامان قدوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، فزونی منچسترسیتی مقابل برنتفورد با حضور 8 دقیقه ای سامان قدوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید