سفر وزیر کشور به خوزستان، بازدید از نواحی زلزله زده اندیکا

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خبرگزاری خبرنگاران- دکتر وحیدی وزیر کشور، صبح امروز به منظور بازدید از نواحی زلزله زده در شهرستان اندیکا و تبادل نظر با مردم در این نواحی به خوزستان سفر کرد.

سفر وزیر کشور به خوزستان، بازدید از نواحی زلزله زده اندیکا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی، وزیر کشور، صبح امروز به منظور مصاحبه با مردم در نواحی زلزله زده شهرستان اندیکا و آنالیز فرایند رسیدگی ها به مردم از سوی دستگاه های مسئول، به استان خوزستان سفر کرد.

وزیر کشور که دقائقی قبل با استقبال استاندار و مسئولان استان وارد اهواز شد، تا ساعتی دیگر در شهرستان اندیکا، ضمن ارزیابی از شرایط مدیریت بحران زلزله در این شهرستان، در ملاقات و گفت وگوی چهره به چهره با مردم در این شهرستان، از نزدیک در جریان نقاط مثبت و چالش های موجود برای برطرف محرومیت از این شهرستان قرار می گیرد.

وزیر کشور در بدو ورود به اهواز گفت: هدف از این سفر، حضور در منطقه ها زلزله زده اندیکا و آنالیز مستقیم آخرین شرایط زلزله زدگان است.

وی اضافه نمود: البته پیش از این، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان مدیریت بحران و مسولان مختلف از منطقه بازدید داشته اند و استاندار خوزستان نیز در چندین نوبت با حضور میدانی به مسائل زلزله زدگان رسیدگی نموده اند.

وحیدی گفت: با توجه به اینکه به فصل سرما نزدیک میشویم جهت اطمینان از اتخاذ تمهیدات لازم در این ارتباط، این سفر انجام شد و امیدواریم کارها به خوبی در حال پیشرفت باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1256

به "سفر وزیر کشور به خوزستان، بازدید از نواحی زلزله زده اندیکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر وزیر کشور به خوزستان، بازدید از نواحی زلزله زده اندیکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید