روش های ایجاد دکوراسیون به سبک چینی در خانه بهمراه عکس

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، شاید از خود بپرسید چه کسی در ایران دلش می خواهد منزلش را به سبک چینی ها طراحی کند که این پست را گذاشته اید؟ باید خدمتتان عرض عرض کنم که سبک چینی یک مزیت خوب دارد که شاید برای ما ایرانی ها هم مناسب باشد، دکوراسیون به سبک چینی دکوراسیونی خلوت و ساده است و مانند بسیاری از طرح های امروزی اصلا اتاق های خانه را پر از اسباب و اثاثیه نمی نمایند. جالب است بدانید در دکوراسیون های چینی مانند سایر نقاط جهان خبری از تقسیم بندی فضا به اتاق های مختلف خانه مانند نشیمن و اتاق خواب و … نیست و راحتی برای چینی ها از همه چیز مهم تر است. شاید دلیل آن جمعیت زیاد چین و کمبود فضا باشد که بیشتر چینی ها را مجبور نموده در خانه ها و آپارتمان های کوچک زندگی نمایند.

روش های ایجاد دکوراسیون به سبک چینی در خانه بهمراه عکس

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

همانطور که در بالا گفتیم چینی ها و بطور کلی شرقی ها، اتاق های خانه را بسیار متفاوت با طرح های امروزی طراحی می نمایند. در اتاق خواب های شرقی خبری از تخت خواب نیست و به خوابیدن بروی زمین تاکید خاصی شده است، درست همانطوری که در سریال های شرقی مشاهده می کنید. در این اتاق خواب ها باید آنقدر فضا داشته باشید تا یک میز کوتاه و همچنین یک گنجه چوبی نقاشی شده برای نگهداری لباس هایتان در آن جای بگیرند. چینی ها هر چقدر هم که کمد ذخیره سازی داشته باشند بازهم گنجه های خود را فراموش نخواهند کرد.

باز هم در بالا گفتیم که دکوراسیون های چینی ساده هستند و وسایلی که در خانه قرار می گیرند معمولا طرح های پیچیده ای ندارند. میزی که برای ناهارخوری مورد استفاده قرار می گیرد فقط یک تخته ساده با چهار پایه کوتاه است. زیرا چینی ها به هر طریقی از شلوغی و انباشتگی در خانه پرهیز می نمایند. آنها تا می توانند فضای خانه را خالی نگه می دارند و از قرار دادن وسایلی با زوایه تند خودداری می نمایند اما این کارها به این معنی نیست که چینی ها از توجه به جزئیات غافل می مانند. دقیقا برعکس است زیرا چینی ها به کوچکترین جزئیات هم توجه بسیار ویژه ای می نمایند و همواره اعتدال را در دکوراسیون برقرار می نمایند. بنابراین اگر در اتاقی از خانه از ظرف های دکوری چینی با نقش و طرح های مینیاتوری استفاده می کنید دیگر باید از تزیین پرده هاو کوسن های روی زمین پرهیز کنید.

مسئله مهم دیگر کفپوش خانه است. چینی ها به پارکت علاقه زیادی دارند چون بنظر آنها چوب تضمین نماینده گردش درست و مناسب انرژی است. برای پهن کردن فرش هم حتما باید از فرش ها و قالیچه های کوچک بهره ببرید. به معنای دیگر استفاده از فرش ها و موکت های عظیم و یکدست در کور چینی ها هیچ جایی ندارد.

دکوراسیون به سبک چینی

منبع: اتاق
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 710

به "روش های ایجاد دکوراسیون به سبک چینی در خانه بهمراه عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "روش های ایجاد دکوراسیون به سبک چینی در خانه بهمراه عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های ایجاد دکوراسیون به سبک چینی در خانه بهمراه عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید