دردسر های پرسپولیس و یحیی با 6 مدافع میانی!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خبرنگاران: پرسپولیس شروع بسیار طوفانی در بازار جابجایی داشته و در بین تیم های حاضر در لیگ برتر، تا به اینجا، بهترین عملکرد را از خود به جا گذاشته است. این تیم دست به تغییرات گسترده ای در خط دفاعی زده و با جذب علیرضا بیرانوند برای خط دروازه و سه مدافع دیگر به نام های مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی و دانیال اسماعیلی فر، فعالیت زیادی در خط دفاعی نشان داده است.

دردسر های پرسپولیس و یحیی با 6 مدافع میانی!

به گزارش خبرنگاران، خریدن دو مدافع میانی تازه، درحالی که این تیم پیش از این 5 مدافع در این پست داشته هم از آن دست اقداماتی است که بحث های فراوانی را به همراه داشته است. پرسپولیس در فصل گذشته برای بازی در این پست سیدجلال حسینی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، وحد هنانوف و علیرضا ابراهیمی را در ترکیب داشت. حالا با وجود آنکه سیدجلال به کادرفنی اضافه شده است، این تیم دو بازیکن تازه برای این پست خریده تا ترافیک شدیدی در خط دفاع میانی این باشگاه با حضور 6 بازیکن شکل بگیرد.

در واقع یحیی گل محمدی در حال حاضر پورعلی گنجی، گولسیانی، نعمتی، فرجی، هنانوف و ابراهیمی را در اختیار دارد و در بهترین حالت ممکن، از 2 نفر از این چهره ها می تواند در قلب خط دفاعی بازی بگیرد. این درحالی است که پرسپولیس قصد استفاده از سیستم 2-4-4 را داشته باشد وگرنه در فرمی دیگر شاید بتواند تا 3 نفر از مدافعان مذکور بهره ببرد. به هر روی آنچه که معین است، برخلاف شایعات اولیه، علیرضا ابراهیمی هم در تمرینات باشگاه حاضر شده و چالش خط دفاعی پرسپولیس آنهم برای بازی در یک پست، می تواند تبدیل به یکی از دردسر های تلخ و شیرین یحیی در ادامه راستا شود.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1486

به "دردسر های پرسپولیس و یحیی با 6 مدافع میانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر های پرسپولیس و یحیی با 6 مدافع میانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید