خرید عمده در شهر گوانجو

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خرید یک ماجراجویی در شهر گوانجو است و مراز خرید بسیاری برای خرید دارد که گوانجو را به بهشت خریداران تبدیل کرده است.

خرید عمده در شهر گوانجو

ساختمان چین جدید

بزرگترین بازار عمده فروشی در Shisanhang ساختمان چین جدید است و طبقه اول تا سوم این مجتمع تجاری برای افراد جوان و علاقه‌مند به مد روز مناسب بوده و لباس‌های کپی اما با کیفیت از برندهای مشهور در بازه قیمتی 18 تا 50 یوان برای خرید دارند. برای خرید لباس‌های زمستانی نیز می‌توانید به طبقات 4 تا 6 بهترین این ساختمان بروید که قیمت‌ها در بازه 30 تا 80 یوان متغیر است. همچنین طبقات 7 تا 10 مختص لباس‌های کره‌ای می‌باشد. نمایشگاه گوانجو 2020 یک نمایشگاه تجاری و شاخص کشور چین است که بعد از بازدید از آن به شما توصیه می‌کنیم به بازارهای آن نیز سری بزنید.

بازار عمده فروشی لباس

بازار عمده فروشی لباس Shisanhang شهر گوانجو در منطقه تاریخی Xiguan قرار دارد و در نزدیکی آن بازار الکترونیک Xidier قرار دارد. بازارهای خیابان Shisanhang چهار خیابان اصلی دارند: جاده Shisanhang، خیابان Guyi، جاده Doulanshang و جاده Hepingdong که مشتریان بسیاری برای بازدید دارد.

مراکز خرید عمده پوشاک

قدمت این بازارها بازارهای پوشاک گوانجو هستند که دهه‌ها پیش‎تر برمی‌گردد. در شهر گوانجو اگر به دنبال لباس‌های شیک و مارک‌دار می‌باشید، می‌توانید به بوتیک‌های دوست‌داشتنی مجتمع تجاری Teemall نیز سری بزنید. اگر به دنبال لباس‌هایی با قیمت‌های مقرون به صرفه و با کیفیت مناسب در گوانجو خریداری نمایید. پیدا کردن لباس‌های ارزان در گوانجو کار سختی نبوده اما باید برای تجربه یک خرید با کیفیت کمی بگردید. تور نمایشگاه گوانجو 2020، علاوه بر یک رویداد تجاری، یک بازار عالی برای خرید دارد.

بازار لباس اسب سفید

بازار لباس اسب سفید در شهر گوانجو از بزرگترین بازارهای لباس گوانجو است که به راحتی می‌توانید در سفر به این بازار که درست روبروی ایستگاه راه‌آهن گوانجو قرار دارد دسترسی پیدا نمایید. این بازار شش طبقه داشته و در یک ساختمان اداری ده طبقه قرار دارد. طبقه زیرین این بازار نیز به پیراهن‌های زنانه، دامن و شلوارهای زنانه اختصاص داشته که در بازه قیمتی 5 تا 100 یوان است.

انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 4

به "خرید عمده در شهر گوانجو" امتیاز دهید

4 کاربر به "خرید عمده در شهر گوانجو" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید عمده در شهر گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید