تاخیرات پروژه سد دالکی جبران گردد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، خبرنگاران/بوشهر معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: تاخیرات انجام شده در پروژه سد دالکی در یک برنامه زمانبندی مناسب جبران گردد و هر چه زودتر مردم شریف دشتستان از این پروژه بهره مند شوند.

تاخیرات پروژه سد دالکی جبران گردد

محمدهادی رستمیان در بازدید از کارگاه سد دالکی، عملیات اجرایی ساخت سرریز، خاکبرداری بدنه اصلی، فرازبند، گالری های انحراف آب و تجهیز کارگاه پروژه را مورد ارزیابی قرارداده و این پروژه را از پروژه های مهم استان خاطرنشان کرد.

وی با تاکید بر آماده بودن جبهه های متفاوت کاری توضیح داد: در این سد ظرفیت فعالیت با حداکثر نیرو و ماشین آلات وجود دارد که هم پیمانکار و کارفرما و هم دستگاه نظارت باید نسبت به این موضوع توجه کافی و لازم داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری بوشهر با تاکید بر اینکه از آغاز عملیات اجرایی و مدت زمان قرارداد چند سال سپری شده و از آنجا که این سد در تامین آب نخلستان های دشتستان نقش بسیار مهمی دارد، کوشش شرکت آب منطقه ای استان بوشهر برای پیگیری هرچه بیشتر اعتبارات و نگاه ویژه وزارت نیرو را در تامین اعتبار مناسب به منظور تکمیل سد با بیشترین سرعت و بالاترین استانداردها خواهان شد به گونه ای که تاخیرات انجام شده تا کنون در یک برنامه زمانبندی مناسب جبران شده و شاهد بهره مندی هر چه زودتر مردم شریف دشتستان از این پروژه باشیم.

مدیرعامل آب منطقه ای استان بوشهر نیز در این بازدید توضیح داد: سد دالکی آب مورد احتیاج 12 هزار و 750 هکتار از نخلستان های دشتستان را تامین خواهد نمود.

وی اضافه نمود: سد دالکی با ظرفیت 270 میلیون متر مکعب و دارای پیشرفت فیزیکی 37درصدی است.

لازم به ذکر است عملیات و انفجار بخشی از سرریز سد دالکی نیز با دستور رستمیان معاون عمرانی استاندار انجام شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1452

به "تاخیرات پروژه سد دالکی جبران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیرات پروژه سد دالکی جبران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید