برد اتلتیکو مادرید مقابل رئال سوسیداد، باخت خانگی والنسیا از سویا

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، در شب پیروزی خارج از خانه شاگردان سیمئونه، خفاش ها در پانزدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا متحمل شکستی خانگی شدند.

برد اتلتیکو مادرید مقابل رئال سوسیداد، باخت خانگی والنسیا از سویا

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، در شروع هفته پانزدهم لالیگا سه شنبه شب چهار ملاقات برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال اتلتیکومادرید در خانه رئال سوسیه داد با نتیجه 2 بر صفر به فزونی رسید.

ماریو ارموسو در دقیقه 49 و مارکوس یورنته در دقیقه 74 گل های این بازی را برای روخی بلانکو به ثمر رساندند تا این تیم با 32 امتیاز و دو بازی کمتر جایگاهش را در صدر جدول رده بندی لالیگا تثبیت کند. سوسیه داد هم با قبول این باخت فعلاً با 26 امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

در بازی همزمان با این ملاقات تیم فوتبال اوئسکا در ملاقاتی خانگی میزبان لوانته بود که این بازی با تساوی یک - یک پایان یافت.

اما ساعاتی پیش از این دو بازی نیز دو ملاقات همزمان دیگر برگزار گردید که در مهمترین شان تیم فوتبال والنسیا در خانه با نتیجه یک بر صفر به میهمان سویا باخت. تک گل این بازی را سوسو در دقیقه 81 به ثمر رساند تا سویا هفتمین برد فصل خود را کسب و با 23 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند. خفاش ها هم که برای ششمین بار در این فصل متحمل شکست شدند با 15 امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماندند.

در بازی همزمان هم مصاف خانگی تیم الچه با اوساسونا با تساوی 2-2 پایان یافت. الچه 15 امتیازی در جدول پانزدهم است و اوساسونا هم با 12 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 794

به "برد اتلتیکو مادرید مقابل رئال سوسیداد، باخت خانگی والنسیا از سویا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد اتلتیکو مادرید مقابل رئال سوسیداد، باخت خانگی والنسیا از سویا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید