برای پیدا کردن رستوران خوب در سفر این مطلب را بخوانید

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، پیدا کردن رستوران خوب در سفر

وقتی به مقصدی می رویم که تا به حال به آن جا سفر نکرده ایم یکی از نگرانی هایمان این است که برای صرف وعده های غذایی مختلف به مشکل بر بخورید. این موضوع بسیار مهم است زیرا پیدا کردن رستوران خوب در سفر می تواند خاطرات خوشی که با خود به خانه میاورید را چند برابر کند. ما در این مطلب از خبرنگاران به شما نشان می دهیم که این کار، بسیار ساده است و به راحتی می توانید شکم گردی را جزو اولویت های سفرتان بگذارید. پس در ادامه با ما همراه شوید تا به شما نشان دهیم که پیدا کردن رستوران خوب در سفر چقدر کار راحت و در عین حال هیجان انگیزی است.

برای پیدا کردن رستوران خوب در سفر این مطلب را بخوانید
  • از قبل برنامه ریزی کنید و یک تور گردشگری غذایی رزرو کنید.

گردشگری غذایی روز به روز به یکی از محبوب ترین انواع گردشگری (معرفی انواع مختلف گردشگری) تبدیل می گردد. این یک روش عالی برای تجربه بسیاری از غذاهای بومی و محلی یک مقصد خاص است. مزیت این تورها این است که راهنمایان آن رستوران هایی که غذاهای خوبی ارائه می دهند را به شما معرفی می نمایند. برای مثال در کشور فرانسه تورهایی وجود دارد که برای تست صدف های دریایی مختلف برگذار می گردد و یا در یونان، تورهای غذایی برای تجربه غذاهای دریایی و زیتون وجود دارد. اگر به غذاهای مختلف علاقه دارید این مورد بسیار پیشنهاد می گردد زیرا علاوه بر پیدا کردن رستوران خوب در سفر می توانید از اطلاعاتی که راهنما به شما می دهد، بهره ببرید.

  • مجله های تبلیغاتی و وبلاگ های اینترنتی که مردم محلی نوشته اند را مطالعه کنید.

کمی چاشنی بامزه به سفرتان با مطالعه قبلی در خصوص مقصد اضافه کنید. گنجینه ای از مطالب وبلاگ نویسان و خبرنگاران غذای محلی با یک جستجوی سریع گوگل در دسترس شما قرار می گیرد. هدف این وبلاگ نویسان پیدا کردن رستوران و کافه های خوبی است که در شهرشان وجود دارد. با اینکار به راحتی می توانید نشانی این رستوران ها را در برنامه گوگل مپ در موبایلتان ذخیره کنید و هر زمان که حس کردید که می خواهید آن ها را امتحان کنید به راحتی آدرس آن را در بیاورید و مطمئن باشید که تجربه خوبی از غذای محلی داشته باشید.

  • از مردم واقعی سوال کنید.

سوال کردن از مسئول پذیرش هتل کار ساده ایست اما توقع نداشته باشید که همواره پیشنهادهای خوبی به شما بدهد. برای پیدا کردن رستوران خوب در سفر به شما پیشنهاد می گردد که این سوال را از مردم بومی که در مسیرتان می بینید بپرسید. رانندگان تاکسی نیز منبع خوبی از رستوران خوبی هستند و البته افرادی که در جاذبه های توریستی کار می نمایند نیز معمولا رستوران هایی به شما معرفی می نمایند که صف طولانی ندارند، بی جهت گران نیستند و البته غذای واقعی محلی سرو می نمایند. اینکه از رهگذری بومی در خصوص رستوران سوال کنید می تواند یک باب آشنایی از این جهت باشد که مکان های دیگری که در شهرش ارزش تماشا دارند و شما از آن بی خبرید را بهتان معرفی نمایند.

  • در خصوص گزینه های محلی از جمله غذاهای خیابانی جستجو کنید.

آیا شما هم عقیده دارید که اگر قرار بود در یک مقصد خاص همان غذایی که در خانه دارید را بخورید، بخشی از سفرتان بی فایده خواهد بود؟ پس می گردد گفت که شما چند قدم از دیگر گردشگران جلو هستید. یکی از دلایلی که باید در پی پیدا کردن رستوران خوب در سفر باشید این است که غذاهای محلی و خیابانی بخورید. همواره تحقیق کنید که بیشتر مردم آن شهر چه موادی را بیشتر در غذایشان استفاده می نمایند و چه غذاهایی در میانشان محبوب تر است. مثلا خوردن پیتزا در شرق آسیا حتی در رستورانی که بسیار شلوغ است و به نظر می رسد بسیار با کیفیت است ایده خوبی نیست. شما با تجربه غذاهای محلی روح واقعی آن مقصد را کشف خواهید کرد.

  • از غذاخوردن در کنار جاذبه های اصلی شهر خودداری کنید.

این کار شاید جالب به نظر برسد اما معمولا رستوران هایی که در کنار جاذبه ها هستند بیشتر به خاطر موقعیت خوبشان محبوب هستند و نه غذایی که ارائه می دهند. در بیشتر مواقع مکان هایی که در محله های غیر توریستی وجود دارند، گزینه بهتری هستند، البته اگر تمایل دارید که غذای محلی واقعی را تجربه کنید. مثلا اگر دیدید که رستورانی پر از افراد محلی است، می توان نتیجه گرفت که غذای واقعی آن جا را سرو می نماید که مردمی که در اطراف زندگی می نمایند، ترجیح می دهند به آن جا بروند تا به رستوران های توریستی در کنار جاذبه هایی که در شهرشان وجود دارد.

  • اپلیکیشن های ضروری را دانلود کنید.

قبل از اینکه سفر بروید برنامه های کاربردی که به دردتان می خورد را دانلود کنید. یکی از آن ها برنامه ای به نام Travelzoo app نام دارد که برای دانستن هزینه غذا و نوشیدنی های مختلف در مقصد به دردتان می خورد. بعلاوه اپلیکیشن TripAdvisor می توانید در خصوص بسیاری از رستوران و کافه ها تحقیق کنید و نظرات مختلف دیگر گردشگران را در آن مورد بخوانید. برای مثال می توانید در خصوص موضوعات این چنینی تحقیق کنید: چه زمانی برای رفتن به آن جا بهتر است؟ کدام پیش غذا بیشتر پیشنهاد شده است؟ آیا باید از قبل آن جا را رزرو کنم؟

  • صف هایی که جلو رستورانی تشکیل شده اند را در نظر بگیرید.

یکی دیگر از راه های پیدا کردن رستوران خوب در سفر این است که اگر می بینید که در جلوی یک رستوران افراد مختلف صف کشیده اند، به آن توجه کنید. اگر مردمی (به خصوص مردم محلی) برای غذا خوردن در جایی صف کشیده اند، معنی زیادی می دهد. البته این گزینه همواره جواب نمی دهد اما در بیشتر مواقع اگر حوصله ماندن در صف را داشته باشید، تجربه خوبی پیش رویتان خواهد بود. البته می توانید قبل از ایستادن در صف در گوگل در خصوص آن جا تحقیق کنید واز افرادی که گذر می نمایند بپرسید که علت اینکه این رستوران بسیار محبوب است چیست.

منبع: travelzoo.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1438

به "برای پیدا کردن رستوران خوب در سفر این مطلب را بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای پیدا کردن رستوران خوب در سفر این مطلب را بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید