آیفون 11 محبوبترین موبایل جهان است

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، آیفون 11 در فهرست محبوبترین موبایل های جهان بالاتر از آیفون XR، مدل های مختلف گلکسی و سری ردمی نوت قرار گرفته است.

آیفون 11 محبوبترین موبایل جهان است

بر اساس برآوردهای Omdia در سه ماهه اول سال 2020 آیفون 11 با فروش 19.5 میلیون واحدی محبوبترین موبایل جهان میان کاربران بوده است. این گوشی به واسطه دوربین دوگانه و قیمت پایین تر نسبت به آیفون XR نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده بود و انتظار پرفروش شدن آن می رفت. Jusy Hong، مدیر عامل Omdiaقرار دریافت اپل در این فهرست طی پنج سال گذشته را نتیجه استراتژی خاص کورپتینویی ها می داند:

موفقیت اپل نتیجه استراتژی عرضه مدل های محدود است که به آنها اجازه می دهد کوشش هایشان را روی محصولات مشخصی متمرکز نمایند. این محصولات تعداد زیادی از کاربران را به خود جذب نموده و به فروش فوق العاده بالایی دست پیدا می نمایند.

در رده دوم محبوبترین موبایل های جهان گلکسی A51 با فروش 6.8 میلیونی قرار گرفته است. رده های سوم و چهارم نیز در اختیار شیائومی ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو است که به ترتیب فروش 6..6. و 6.1 میلیونی را تجربه نموده اند.

رتبه چهارم نیز در اختیار یکی دیگر از محصولات اپل یعنی آیفون XR است و علاوه بر آن آیفون های 11 پرو و پرو مکس نیز در میان 10 گوشی پرفروش جهان دیده می شوند. در سه ماهه اول سال 2019 آیفون XR تنها مدل جدید اپل بود که توانست به فهرست ده رتبه برتر راه پیدا کند و آیفون های XS و XS مکس از آن باز ماندند.

تحلیلگران Omdia بر این باورند که شیوع کرونا روی بازار بین المللی گوشی تاثیر منفی بر جای خواهد گذاشت. از نظر آنها این بحران با به عقب انداختن توسعه شبکه های 5G شهروندان را نسبت به خرید مدل های 5G بی میل نموده و بدین ترتیب فروش گوشی را کاهش خواهد داد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 421

به "آیفون 11 محبوبترین موبایل جهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 11 محبوبترین موبایل جهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید