گل محمدی: شرایط پرسپولیس گل و بلبل است که با 8 بازیکن تمرین می کنیم؟، انگار این تیم یتیم است

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، این تیم مدیرعامل و هیأت مدیره دارد. یک نفر به خودش زحمت نداد بیاید خیرمقدم بگوید یا استقبال کند، انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد. نمی دانم چه بگویم.

گل محمدی: شرایط پرسپولیس گل و بلبل است که با 8 بازیکن تمرین می کنیم؟، انگار این تیم یتیم است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:یک نفر به خودش زحمت نداد بیاید خیرمقدم بگوید یا استقبال کند، انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد.

به گزارش فارس، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس گفت: تیم با 14 امتیاز قهرمان لیگ برتر شده، فینالیست آسیا شده، قهرمان غرب آسیا شدیم و امروز اولین تمرین بعد از این قهرمانی و آغاز کار برای لیگ جدید است. بعضی از بازیکنان نیامدند، بعضی در تیم ملی هستند و با تیم نصفه و نیمه تمرین می کنیم.

گل محمدی ادامه داد: این برای چندمین بار است، خودتان شاهد بودید قرار بود روز گذشته تسویه نمایند، ولی یک وعده به وعده های قبلی اضافه شد و به خاطر همین بازیکنان به تمرین نیامدند.

سرمربی پرسپولیس در مورد این که رسول پناه مدعی است که پرداختی اجرا شده اما به نظر می رسد شرایط خوبی وجود ندارد، گفت: من نباید جواب بدهم، آنهایی متولی این تیم هستند باید جواب بدهند. این تیم مدیرعامل و هیأت مدیره دارد. یک نفر به خودش زحمت نداد بیاید خیرمقدم بگوید یا استقبال کند، انگار پرسپولیس یتیم است و صاحب ندارد. نمی دانم چه بگویم.

وی اضافه کرد: من و کادرم مثل بقیه بچه ها مسائلی داریم، بازیکنان ما جلوی پا، سر گذاشتند. با تمام مسائلی که وجود دارد غیرت گذاشتند. هر طور که حساب کنید از نظر امکانات و... پرسپولیس نباید فینالیست می شد، ولی فقط به خاطر غیرت و همت بچه ها این رخ داد.

سرمربی پرسپولیس در مورد پرداخت طلب برانکو گفت: مطالبات او از دو سال پیش تعیین است، هر وقت بحث مطالبات می گردد می گویند پول برانکو، طلب برانکو دستاویزی شده تا پول بچه ها را ندهند.

وی در مورد شرایط بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده و محمد انصاری گفت: من نباید در این مورد صبحت کنم، باشگاه باید جواب بدهد. انصاری تا آخر سال جاری به ما نمی رسد. او بازیکن مصدوم ما است و امکان استفاده از او وجود ندارد. با نادری هم چند بار صحبت کردم، قرار بود به باشگاه برود ولی مثل اینکه باشگاه تمایلی ندارد، نمی دانم چرا، بقیه بچه ها هم همین شرایط را دارند.

گل محمدی در مورد اینکه بر اساس صحبت های مدیرعامل به نظر می رسد شرایط پرسپولیس گل و بلبل است، ادامه داد: جواب هایی که شما می خواهید را مدیرعامل باید بدهد. اگر گل و بلبل است شرایط فینالیست آسیا این است. ما به 8 نفر تمرین می کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شجاع خلیل زاده مطرح نمود: به عنوان یک مربی می گویم شجاع خلیل زاده و بقیه بازیکنان را می خواهم. بقیه مسائل بین بازیکنان و باشگاه است. شجاع ثابت نموده که چقدر پرسپولیس را دوست دارد و به این تیم علاقمند است. چند بار به باشگاه رفته اما مسائلش حل نشده، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

وی در مورد اینکه قبل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام نموده بود با این شرایط نمی تواند کار کند، اضافه کرد: من فعلا می توانم به تمرین بیایم و کاری نمی توانم بکنم. بگذارید این چند روز بگذرد ببینیم چه می گردد.

گل محمدی در مورد استوری علی کریمی علیه افشین پیروانی گفت: اینها مسائل خیلی حاشیه ای است. در مورد باشگاه سوال کنید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 639

به "گل محمدی: شرایط پرسپولیس گل و بلبل است که با 8 بازیکن تمرین می کنیم؟، انگار این تیم یتیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: شرایط پرسپولیس گل و بلبل است که با 8 بازیکن تمرین می کنیم؟، انگار این تیم یتیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید