کاپیتان استقلال در غیاب وریا غفوری چه کسی است؟

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، با توجه به غیبت وریا غفوری در دیدار استقلال مقابل صنعت نفت آبادان تعیین نیست کدام بازیکن این تیم بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.

کاپیتان استقلال در غیاب وریا غفوری چه کسی است؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال در دیدار با صنعت نفت آبادان که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، کاپیتان اول خود یعنی وریا غفوری را در اختیار ندارد و بازوبند کاپیتانی بر بازوی بازیکن دیگری بسته خواهد شد.

بعد از وریا غفوری، سیدحسین حسینی گلر نیمکت نشین آبی ها کاپیتان دوم استقلا ل در این فصل است که با توجه به عملکرد محمدرشید مظاهری در 2 دیدار اخیر آبی ها باز هم این دروازه بان درون دروازه قرار می گیرد و حسینی شانسی برای بازی کردن و بستن بازوبند کاپیتانی نخواهد داشت.

فروش آنلاین و با تخفیف مانیتور ایکس ویژن

فروش آنلاین و با تخفیف مانیتور ایکس ویژن

بعد از حسینی، فرشید اسماعیلی کاپیتان بعدی استقلالی ها است که او هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست می دهد و پس از او هم باقری در بین آبی پوشان از بقیه با سابقه تر است که با توجه به مصدومیت مسعود ریگی، احتمال حضور باقری در ترکیب استقلال بالا می رود که در این شرایط او باید برای اولین بار بازوبند کاپیتانی استقلال را ببندد.

اما در صورت نیمکت نشینی باقری که در 2 بازی قبل هم نیمکت نشین بود، داریوش شجاعیان و مهدی قایدی بازیکنانی هستند که شانس بستن بازوبند دارند. این دو بازیکن هر دو در یک سال به جمع آبی پوشان اضافه شده اند اما اگر هر دوی آنها در زمین حاضر باشند، شجاعیان به دلیل سن و تجربه بیشتر بازوبند را می بندد.

در صورت نیمکت نشینی شجاعیان، مهدی قایدی باید برای اولین بار در اولین بازی پس از تولد 22 سالگی اش بازوبند کاپیتانی استقلا ل را بر بازو خواهد بست تا یکی از جوانترین کاپیتان های تاریخ باشگاه استقلال باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 751

به "کاپیتان استقلال در غیاب وریا غفوری چه کسی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان استقلال در غیاب وریا غفوری چه کسی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید