پشت پرده مخالفت پرسپولیس با رفتن باقری به تیم ملی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، پرسپولیسی ها به چند دلیل دوست ندارند کریم باقری را از دست بدهند که یکی از مهم ترین آن ها می تواند اعتراض هواداران در صورت تغییر فرایند موفقیت آمیز پرسپولیس باشد.

پشت پرده مخالفت پرسپولیس با رفتن باقری به تیم ملی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یک روز پس از جشن قهرمانی پرسپولیس، مهدی رسول پناه در برنامه شب های فوتبالی در خصوص ادامه همکاری کریم باقری با پرسپولیس گفت: باقری یکی از مربیان با ارزش و با اخلاق پرسپولیس است و اجازه نمی دهیم به تیم ملی برود. در این زمینه هیئت مدیره نظرش را خواهد داد. پیش از رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی نیز مخالفت خود با جدایی کریم باقری را اعلام کرده بود.

در این میان، اما کریم باقری خودش توپ را به زمین طرفین انداخته و گفته: یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و در اختیار باشگاه هستم. فدراسیون باید با باشگاه مذاکره کند و اگر پرسپولیس اجازه ندهد هم طبعاً توافقی در کار نخواهد بود. از طرف دیگر به نظر می رسد فدراسیون فوتبال برای ملحق شدن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی گام های محکمی برنداشته است! این در حالی است که دراگان اسکوچیچ به حضور این مربی در کنار خود اصرار فراوانی دارد.

اما پرسپولیسی ها به چند دلیل دوست ندارند کریم باقری را از دست بدهند که یکی از مهم ترین آنها می تواند اعتراض احتمالی هواداران در صورت تغییر فرایند موفقیت آمیز پرسپولیس باشد.

مهدی رسول پناه و یحیی گل محمدی به خوبی می دانند در لیگ بیستم شرایط بسیار سختی پیش روی آنهاست. اینکه پرسپولیس بتواند برای پنجمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود بسیار سخت است، بنابراین جدایی کریم باقری می تواند این شائبه را به وجود بیاورد که جدایی کمک مربی محبوب این تیم در نتایج این تیم تأثیرگذار بوده است. پس بنابر این حفظ کریم باقری برای بهانه ندادن به منتقدان می تواند بهترین راهکار باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 549

به "پشت پرده مخالفت پرسپولیس با رفتن باقری به تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده مخالفت پرسپولیس با رفتن باقری به تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید