طراحی تراکت: وعده دوباره تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، توافق با طلبکاران میلیون دلاری

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، باشگاه تراکتور برای پرداخت مطالبات کوین کنستانت و پاتریک دی وایلد با وکلای آنها به توافق رسید.

طراحی تراکت: وعده دوباره تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، توافق با طلبکاران میلیون دلاری

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه تراکتور، طی روزهای گذشته مذاکرات فشرده با وکلای کنستانت و پاتریک دی وایلد در دفتر استانبول اجرا شده و توافق نهایی برای پرداخت بدهی های آنها اجرا شده است.

بر اساس توافق انجام گرفته، به زودی مبلغ بدهی کنستانت و پاتریک به حساب شان واریز خواهد شد. بعلاوه این مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور هم پس از دریافت مطالبات شان، این موضوع را به فیفا اعلام می نمایند.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته از سوی باشگاه، مذاکره با سایر شاکیان انجام و پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال تراکتور تا اواسط هفته آینده باز خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این مدیران تراکتور قول داده بودند که تا انتها این هفته مطالبات استوکس پرداخت می گردد تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز گردد اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه رای پرونده های کنستانت و پاتریک که روی هم بیش از یک میلیون دلار است، قطعی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1194

به "طراحی تراکت: وعده دوباره تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، توافق با طلبکاران میلیون دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: وعده دوباره تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، توافق با طلبکاران میلیون دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید