ورود جهانگرد به جنگل ابر به خاطر مقابله با کرونا ممنوع شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، ورود گردشگران به جنگل ابر و روستای آن تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

ورود جهانگرد به جنگل ابر به خاطر مقابله با کرونا ممنوع شد

محمدرضا اسلامی، دهیار روستای ابر، از ممنوعیت ورود توریست به این روستای هدف توریستی اطلاع داد و گفت:

ورود توریست به محدوده روستا و جنگل ابر تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است و از پذیرش مهمانان معذوریم. در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان سمنان و شهرستان شاهرود، استانداری سمنان و مسئولان شهرستان و بعلاوه بخشداری بسطام طی ابلاغیه ای هرگونه پذیرش مهمان در مراکز اقامتی را ممنوع کردند. بنابراین دهیاری ابر نیز به همین دلیل ضمن اعلام به مراکز اقامتی و بوم گردی ها، از مراکز اقامتی سطح روستا بازدید نموده و از آن ها خواسته است که تا عبور از شرایط فعلی، خدماتی ارائه ندهند.

وی از ضدعفونی تمامی معابر، مراکز عرضه، نانوایی ها و خیابان ها و معابر داخلی روستا اطلاع داد و اضافه کرد:

خوشبختانه به طور مرتبط این ضدعفونی انجام و هر 72 ساعت یک بار تکرار می گردد؛ بلکه تا حد امکان از شیوع آن در روستا جلوگیری گردد.

محمدرضا اسلامی در ادامه گفت تا زمانی که وزارت بهداشت یا مسئولان استان و شهرستان اعلام نکنند، خطر شیوع خاتمه یافته است، این ممنوعیت ادامه دارد و ما نیز کنترل لازم را در مورد منع ورود به جنگل ابر و دیگر منطقه ها روستا اعمال خواهیم کرد.

وی بعلاوه در مورد ابتلای احتمالی روستاییان ابر به کروناویروس اظهار کرد:

تا به امروز ابتلای قطعی در روستا نداشتیم؛ اما مواردی به عنوان مشکوک به ابتلا به کروناویروس وجود دارد که نمونه گیری از آن ها از سوی مسئولان حوزه سلامت انجام و برای تهران ارسال شده است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1362

به "ورود جهانگرد به جنگل ابر به خاطر مقابله با کرونا ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود جهانگرد به جنگل ابر به خاطر مقابله با کرونا ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید