ورود مجلس به افزایش قیمت بلیت پرواز های داخلی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: افزایش قیمت بلیت پرواز های داخلی هیچ مبنای منطقی ندارد و مجلس به مسئله ورود خواهد نمود.

ورود مجلس به افزایش قیمت بلیت پرواز های داخلی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما که گفته می گردد که از اول آبان ماه اعمال می گردد، گفت: هنوز این موضوع به کمیسیون عمران ارجاع نشده است و ما نیز از جراید و خبرگزاری ها آگاه شدیم.

وی اضافه نمود: افزایش قیمت بلیت پرواز های داخلی، چون یک موضوع درآمدی است، دولت باید به مجلس لایحه بیاورد و موضوع به کمیسیون برنامه و بودجه برود و از کمیسیون عمران مجلس هم نظرخواهی خواهد شد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس در پاسخ به این پرسش سازمان هواپیمایی کشوری و دولت می گویند این مسئله دست ما نیست، گفت: پس دست کیست؟ اگر دست سازمان هواپیمایی کشور و دولت نباشد پس چه کسی قرار است به این ها دستور بدهد؟

شریعتی گفت: اگر بنا باشد قیمت ها را با دلار افزایش دهیم پس چرا حقوق و دستمزد و امتیازات پرسنل ها را با دلار نمی سنجند؟ این افزایش قیمت ها هیچ مبنای منطقی ندارد و مجلس به مسئله افزایش قیمت نرخ بلیت پرواز های داخلی به طور جد ورود خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 635

به "ورود مجلس به افزایش قیمت بلیت پرواز های داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود مجلس به افزایش قیمت بلیت پرواز های داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید